6,8

Weer vandaag-2°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Anne Kathrin Bigus voor je op een rij gezet:

4 reviews over Pension Anne Kathrin Bigus in het Nederlands

Hoge prijs/kwaliteit verhouding

Sander, 11-10-2009

Goede kwaliteit voor een zeer lage prijs per nacht. Pension heeft simpele maar degelijke kamers. Zeer vriendelijke eigenaar die 's ochtends een behoorlijk uitgebreid ontbijtje voor je klaar maakt.

Pension ligt in een rustige straat, net ten noorden van de bruisende wijk Prenzlauer Berg. De tram die voor de deur stopt brengt je in ongeveer een kwartiertje naar het centrum van de stad.

Hier geweest in het weekend van 30 september

Gerrie Arends, 11-10-2007

Hier geweest in het weekend van 30 september. Zichtbaar gelegen in voormalig Oost-Berlijn. Het is een eenvoudig pension. Oogt van buiten vervallen. Kamers zijn netjes verzorgd. Ontbijt is erg goed verzorgd. Ik heb geen trams gehoord. Had wel kamer aan achterzijde. Hulpvaardigheid van eigenaar is uitstekend. Openbaar vervoer is gewoon goed geregeld in Berlijn; dus ook hier. Prima plek als je alleen een slaapplaats zoekt met een goed ontbijt.

Je betaald niet veel dus kan je ook geen luxe hotel Het er

Jaspers-Cornelissen, 9-8-2007

Je betaald niet veel dus kan je ook geen luxe hotel verwachten. Het ziet er allemaal niet nieuw en mooi uit, maar het is schoon en het gezin is erg vriendelijk. Er zijn tram's in de buurt om op te stappen en je kan een tageschein kopen dus dat is goed te regelen. Vooral de service van de familie maakt veel goed. zoek je goedkoop een verblijf in Berlijn, dan is dit een goed en fijn adres, zoek je luxe dan moet je het ergens anders zoeken. De man is ook erg vriendelijk met uitleg en verteld wat er allemaal te doen is. Wij gaan zeker nog een keer terug. (wel oordopjes meenemen aangezien de tram voor de deur langs komt als je voor ligt)

Pension ziet er wat sleeds uit, maar kamers zijn schoon en de bedden zijn goed. Erg vriendelijke ontvangst door Herr Bigus. Deze gaf zeer veel en nuttige tips. Tramhalte op 200 meter en zodoende makkelijk het centrum te bereiken. Personeel van een tabakswinkel gaf ons het advies (als je met 4 personen reist ) om een kleingruppen karte te kopen voor €15,60 deze is 24 uur geldig voor al het openbaar vervoer. Al met al een heel leuk weekend in Berlijn gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anne Kathrin Bigus in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anne Kathrin Bigus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Anne Kathrin Bigus scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.