8 vragen over Hotel Andels Berlin

• tamara hendrix, 01-08-2017

welcome card berlin

kun je de welcome card berlin kopen in het hotel?

• Hanny, 05-08-2014

eigen fiets mee

Weet iemand of het mogelijk is om je eigen fiets mee te nemen? Is er een ruimte om ze ( veilig) te stallen?

Tom, 02-12-2014

Daar kan je bij de receptie om vragen.

• anja, 17-06-2014

badjassen beschikbaar in de sauna?

Klopt het dat er gratis badjassen en slippers beschikbaar zijn in de sauna?

ansja, 01-08-2014

wij hebben geen gebruik van de sauna gemaakt en moet daarom het antwoordt schuldig blijven. Op onze kamer waren wel badslippers, maar dat is normaal in dit soort hotels.

anja, 01-08-2014

We zijn inmiddels geweest. Het was top! En idd badjassen beschikbaar, evenals handdoeken. Aanrader is ook het huren van fietsen bij de receptie, inclusief een prima fietsroute.

• Hans van Loon, 05-11-2012

ABC kaarjes openbaarvervoer.

Is er in het hotel de mogelijkheid om daar de kaarten voor het openbaar te kopen.???.

erikterkulve, 05-01-2013

Ja, kost 6,7€ per persoon per dag voor de Metro (M-line) De sight-seeing bus kost 22€ per 2 dagen per persoon en is handiger. Der plattegrond voor de metro is moeilijker te volgen om ergens te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Andels Berlin voor je op een rij gezet:

GaSamen.nl
    GaSamen.nl
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Marloes, 31-08-2012

parkeren

Is het parkeren gratis? Hoe is het ontbijt en is dit bij de prijs inbegrepen?

Ineke, 12-09-2012

Bij ons arrangement (BBI-reizen)was het parkeren in de hotelgarage inbegrepen. Dit gold ook voor het zeer uitgebreide ontbijtbuffet.

• jouke, 26-01-2012

milieisticker

Is het nodig om een milieusticker aan te schaffen als je met de auto na dit hotel gaat?

Iris, 29-01-2012

Ja, voor dit hotel ben je een umwelt stikker nodig, deze is te halen bij de ANWB voor ongeveer €12,-.

haka1001, 09-07-2013

Of zelf bij een Duitse garage met TUV vlaggetje / vignet. Ze checken even je autopapieren en voor 5 euro krijg je dan gelijk de sticker mee.

• Anneke, 18-08-2011

Tegel naar hotel hoe?

hoe komen we van de luchthaven naar het hotel?

Michel, 23-11-2011

Via deze snelkoppeling (http://www.berlin-airport.de/EN/ReisendeUndBesucher/AnUndAbreise/AnfahrtBusUndBahn/SXF/OeffentlicheSXF.html) krijg je ook relevante informatie over het OV, inclusief van en naar de stad.

Bart, 22-09-2011

Hoe van vluchthaven Berlin naar hotel? Check de site fahrinfo-berlin.de voor info over busmogelijkheden en tijden in en rond Berlijn!

• B., 01-09-2010

prijs hotel

Mvr Suzanne van de Weerd, ik wilde graag 2 nachtjes boeken bij dit hotel als verjaardagskado. Ik vroeg me af waar u dit hotel voor zo'n leuke prijs heeft kunnen boeken? Was dit via een organisatie of rechtstreeks bij het hotel zelf?

Alvast bedankt voor eventuele reactie B.

Ria, 07-10-2010

Hoi, die aanbieding heb ik ook niet gevonden. Ik heb als goedkoopste geboekt via www.its.de (ITS Reisen in Köln). Ook goedkoop is de lastminute bij www.Tjingo.nl. Laat hier even weten hoe je uiteindelijk geboekt hebt. Succes.