Wellness hotel, Luxe hotelWeer vandaag28°13°
7,7

141 reviews over Hotel Andels Berlin in het Nederlands

Goede uitvalbasis om Berlijn te ontdekken!

Henk
30-7-2019

Hotel is mooi, luxe, modern, groot, goede gratis WiFi en schoon. Ruime kamer (upgrade naar Deluxe) met douche en bad. Warm/koud water wel wat lastig te regelen. In hotel heerst een fijne rustige sfeer. Ontbijtbuffet is zeer royaal en lekker, wel ietwat ongezellig in grote conferentiezaal, die ook wat aan de krappe kant is. Ligging is prima, auto kan ik parkeergarage en tram/treinstation voor de deur, vandaar ben je zo op de Alexander Platz. Ook is vlakbij supermarkt en drogisterij.
Al met al een goed hotel, prima uitvalbasis om Berlijn te ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Ralph Alsdorf, Krummer, 2-8-2019

Dear Henk, thank you very much for your excellent review and your kind words. We are happy to read that you loved our hotel and we are looking forward to welcoming you back again any time soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Perfecte vakantie met het gezin.

Daniëlle
25-4-2019

Prima hotel, net buiten het centrum maar met de tram en metro voor de deur kan je alle kanten op. Wij reisden met de auto, dus ook prima te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
andels, Krummer, 29-4-2019

Dear Danielle, thank you for your great review. We are happy to learn that you loved our hotel and we are looking forward to welcoming you back again very soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Heel goed

Jack suykerbuyk
1-2-2019

Heel goed hotel goed eten goede kamers heel schoon

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
., Krummer, 5-2-2019

Dear Jack suykerbuyk, we are happy to learn that you loved our hotel and we are looking forward to welcoming you back again very soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

nooit meer

Yvonne
4-1-2019

We waren met 11 personen om het 50 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren. Allerlei regelingen omtrent het eten liepen fout en de communicatie hierover verliep vervelend. Eerst werd ontkend dat we half pension hadden en werd verteld dat er geen avondeten in het restaurant was. Toen we uiteindelijk op de houten banken van het restaurant zaten (wat voor mensen van 75 jaar niet kan vind ik) werd ons gezegd (tijdens een speech die onderbroken werd) dat we voor maximaal 25 euro pp mochten bestellen. De andere dagen was er wel een 3 gangen menu maar dit was, op de soep na, niet bijzonder lekker. Met afrekenen was er 1100 euro teveel in rekening gebracht en zonder excuus is dit uiteindelijk gewijzigd. Voor mijn ouders gaf dit alles extra stress wat heel kwalijk is. Fouten maken kan maar los het dan wel fatsoenlijk op of compenseer iets voor je gasten!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
., Krummer, 17-1-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to learn that we did not meet your expectations and we apologize for the inconvenience that you experienced. The situations that you described do not meet our own standards and we will review your feedback both with service and kitchen. Also we will include these topics in our current training plan. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager

Mooi, modern hotel

Freija
2-8-2018

Ligging wat buiten centrum, maar met openbaar vervoer vlak voor de deur was dit totaal geen probleem. Fantastisch ontbijt. Er was zelfs een tafel met verse kruiden! Alles werd netjes bijgevuld. Vriendelijk personeel. Ruime, moderne kamers. Enkel wat vreemd dat er glazen deuren zijn in de badkamer. Terwijl je staat de douchen, zie je je kamergenoot op het toilet zitten. Maar verder alles prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Ralph Alsdorf General Manager, Krummer, 3-8-2018

Dear Freija, thank you very much for sharing your feedback. We are pleased to learn that you enjoyed your stay at our hotel and especially loved our varied breakfast. We are looking forward to welcoming you back again on your next trip to Berlin. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Geweldig oud en nieuw ,!

Miri
13-1-2018

De hotelkamers waren super. Heel schoon, ruim en compleet. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. De skybar met panoramisch uitzicht is heel mooi. Buiten het zeer uitgebreide ontbijtbuffet was de mogelijkheid om uitgebreid te dineren minder. Het sterrenrestaurant moet twee maanden van tevoren minimaal gereserveerd worden. Het hotel zou zelf iets meer activiteiten kunnen organiseren. De ligging is zeer goed. Met het openbaar vervoer voor de deur ben je zo in het centrum.

Gereisd Alleenreizend in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ralph Alsdorf General Manager, Krummer, Mon Jan 15 2018 11:05:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and that we could thrill you with our stunning Skybar and our varied breakfast. We hope to see you again very soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Geweldig hotel

Marlon
11-12-2017

Fijn hotel in Berlijn. Hotel is nog vrij recent. Heerlijke kamer, mooi schoon, ruim en netjes. Geen last van geluid ook niet van mensen die door de gang lopen. Heerlijk. Fijne badkamer met een grote douche. Ontbijt was echt voortreffelijk!!! Alles heerlijk vers en ontzettend veel keus vanalles. Zaal is in 2en verdeeld, zodat je niet het idee hebt dat het heel groot is. Ondanks dat het een groot hotel is met veel kamers, merk je het verder niet. Tip voor de absolute fijnproevers. Ga eten bij skykitchen 😍 Michelinster restaurant op de 12e verdieping met een geweldig uitzicht op de stad.

Uitvalsbasis vonden wij prima, tram, bus, ubahn voor de deur. Je kunt alle kanten op en bent met nog geen kwartier binnen in Berlijn. Kortom bij nog een keer een bezoek aan Berlijn kiezen we zeker voor dit hotel.

Ralph Alsdorf General Manager, Krummer, Tue Dec 19 2017 11:04:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Marlon, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and loved our comfortable rooms and our rich breakfast. We hope to see you again very soon. Best regards, Ralph Alsdorf General Manager & the Vienna House andel's Berlin team

Super hotel

Annie
30-8-2017

We hadden een upgrade naar een de luxe kamer. Prachtig kamer aan de voorkant, drukke weg maar de kamer was goed geluidsarm. Tramhalte recht voor de deur.

Ralph Alsdorf, Krummer, Fri Sep 01 2017 11:48:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear anniehadderingh1, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and that we could thrill you with the room upgrade. We hope to see you again very soon.

Zeer goed

Alex en Megan
5-8-2017

Super net hotel met mooie kamers en goede restaurants, buffet ook goed maar zou nog iets beter kunnen, ligging is eigenlijk net iets te ver van het centrum, S-Bahn ligt maar op een paar meter lopen, wel aan de ring waardoor je maar een paar keer over hoeft te stappen. Wil je een keer ff een snelle hap na een lange dag dan aan de overkant nog een Burger King.

Ralph Alsdorf, Krummer, Mon Aug 07 2017 11:47:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear TripleTraple, thank you very much for your excellent review. We are pleased that you loved our beautiful rooms and our rich breakfast and we are looking forward to welcoming you back again soon.

Meer dan fantastisch

Jan
24-7-2017

Een voortreffelijke hotel, zeer schoon en luxe inrichting. Voortreffelijk ontbijtbuffet. Personeel is zeer klantvriendelijk. Als we weer naar Berlijn gaan dan zal dit mijn eerste keuze zijn.

Ralph Alsdorf General Manager, Krummer, Fri Aug 04 2017 10:02:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guest, thank you very much for your excellent review. We are pleased that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back again very soon.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Californisch, Diabetische gerechten, Duits, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andels Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andels Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.