Hotel Amano Grand Central

HotelWeer vandaag29°18°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Amano Grand Central voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Amano Grand Central in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een echt stadshotel

Harry van Dam
30-6-2017

Groot hotel waar verder alles klein is. Te weinig receptiecapaciteit dus lange rijen. Kleine kamers waar je elkaar niet eens kan passeren. Hele kleine badkamer en een toilet waar je jezelf in een slang moet veranderen om toiletpapier te kunnen pakken. Alles op de m2. Het is wel erg netjes en schoon. Was er samen met een ander stel. Verzocht bij het reserveren (4 mnd er voor) om kamers naast elkaar. Was niet geregeld. Overigens valt Berlijn ook tegen.

Mooi hotel in de buurt van station.

Marelle van Oostveen
27-5-2017

Dit hotel is op loopafstand van het station (geen overlast) en enkele bezienswaardigheden. Omdat het mooi weer was hebben we in het hotel fietsen gehuurd om geheel Berlijn te kunnen bekijken, maar het is ook mogelijk om via het hotel dagkaarten voor het openbaar vervoer te kopen. De kamers zijn groot en modern met goed verduisterende gordijnen. Tijdens ons verblijf was er veel zon. Hierdoor was het erg warm in de kamer, maar doordat de buitentemperatuur nog laag was werkte de airco niet. We kregen een andere kamer aangeboden, maar hebben hier geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt was goed, met voldoende keuze.

Begin mij was ik met twee vrienden voor een concert in Berlijn. We hebben er een lang weekend van gemaakt en geboekt bij Amano. Wat een topidee! Hygiene is uitstekend, hotel heeft luxe uitstraling en ligt tegenover Berlin Hauptbahnhof. Binnen 10 minuten ben je waar je wil zijn. Medewerkers zeer vriendelijk en spreken voldoende/goed Engels. Heel anders dan aan de telefoon gelukkig. Zeker een hotel waar ik opnieuw zou boeken als ik naar Berlijn ga.

Uitstekend hotel perfecte ligging

René
10-4-2017

Ligt aan de overzijde van de hauptbahnhof. Vandaar is alles met de welcome berlin card te bereiken via trein, metro tram of bus. Als je door het station heen loopt en aan de andere kant er uit gaat sta je nagenoeg al bij de bundestag en de branderburgertor. Om de hoek van het hote zit een goede burgerbar. Ontbijt perfect en gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel achter de bali. Bij uitcheck een goede beveiligde kofferruimte.

Netjes en mooi hotel, perfecte ligging

Davy
13-12-2016

Je bent binnen 3 minuten lopen op het centraal station en op nog geen minuut van het hotel ligt de haubtbahnhof waar je zo naar iedere bestemming kunt gaan waar je wilt. Kamer super netjes en echt luxe. Ontbijt erg lekker en genoeg keuze. Hotel is wel erg donker ingericht maar dat is niet zo erg

Fantastisch hotel

Gert
30-10-2016

Is echt een aanrader! Mooi nieuw hotel in de buurt van diverse bezienswaardigheden en alle mogelijke vormen van vervoer. Mooie nette en schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Let er wel op bij reserveren dat je een kamer aan de binnentuin reserveert. Naast hotel is een bouwplaats, welke overlast kan geven.

Prima hotel bij station

Elle
27-10-2016

Heel mooi hotel met een rustige uitstraling. Mooie en hele schone kamers en hele mooie badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel ligt tegenover de Hauptbahnhof van waaruit je dus makkelijk kunt reizen met alle openbaar vervoer. De bezienswaardigheden en enkele winkelstraten zijn op loopafstand.

Super locatie, tegenover Hauptbahnhof

Mova
27-9-2016

Schoon, vriendelijk, geweldig ontbijt!! vanuit Hauptbahnhof alle vormen van vervoer door heel Berlijn

Prima hotel met goede kamers en ontbijt

Mieke en Eef
2-6-2016

Lekker op loopafstand van het hauptbahnhof. Verzorging in het hotel uitstekend maar waag je niet op het dakterras onbeschofte bediening en grote afzetters

Goed hotel. Aanrader voor stedentrip

J.F.Wolf
4-4-2016

Goed hotel, hartje Berlijn. Loopafstand van Hauptbahnhoff. Kamers prima. Hotel heeft leuke uitstraling. Ontbijt prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amano Grand Central in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amano Grand Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amano Grand Central scoort een 8.68 uit 10 op basis van 13 reviews.