Hostel Amadeus Berlin - Mitte

Meer hostelinfo

6 reviews over Hostel Amadeus Berlin - Mitte

• 2arnold03-02-2011

nooit meer

Als je echt een waardeloze vakantie wil hebben ,hier naartoe gaan. Onvriendelijk personeel, vieze kamers, zeer slecht ontbijt en alles behalve behulpzaam. GEEN AANRADER.

• 2arnold03-02-2011

nooit meer

Wil je een rothostel bezoeken en bestolen worden, ga dan naar Hostel Amadeus. Zeer onbeleefd, totaal niet behulpzaam, vieze kamers en een ontbijt wat niet herkenbaar of eetbaar is. Dit soort instellingen zouden direct gesloten moeten worden, gevaar voor volksgezondheid!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 1peter28-09-2010

Nooit meer

Voor een weekendje Berlijn geboekt in dit Hostel. Pluspunten waren dat we allebei een grote (eenpersoons)kamer hadden maar daar was ook alles mee gezegd. Het stonk in de kamers, de vloerbedekking zat vol vieze vlekken, bedden stelden niets voor, etc. Ook de doucheruimtes waren niet fris. Gordijntjes voor de hokjes, schimmel in de kitnaden en roestvlekken op de tegels.

Hostel ligt tegenover een metrostation dus dat is ideaal.

• 1jens09-06-2010

nooit meer

wij zijn er met onze school op eindejaarsreis geweest , de eerste indruk was redelijk , maar we kwamen naar berlijn voor mooie wandelingen te maken en savens een stapje in de wereld te zetten . toen we in onze kamer kwamen , merkte we al direct dat er een hoop gebreken waren , een maaat van mij gaat op zijn bed liggen en zekte er gewoonweg door , we willen de raam openzeten omdat het een beestje raar rook in de kamer , raam valt er bijna uit .. kotsplekken op de grond , matgrassen vol vuileplekken , dekens met bloedvlekken en kossvlekken op , de karen ook enorm klein, het enige dat er redelijk goed was was dat ze internet hadden , maar dat was verschrikkelijk traag

0 tips over Hostel Amadeus Berlin - Mitte

0 vragen over Hostel Amadeus Berlin - Mitte