Hotel Am Wilden Eber

HotelWeer vandaag30°13°

1 review over Hotel Am Wilden Eber in het Nederlands

fijn hotel maar wat ver van centrum

ingrid-eding
24-10-2014

positief: rustig gelegen, zeer goed ontbijt (4,80 pp), bus 109 voor de deur, grote kamer met vloerbedekking, veilige omgeving, zeer goede wifi op de kamer, behulpzame medewerkers, fijne sauna. Matig: 20 minuten met bus toch te ver van centrum (5 km), zwembad c.a 20 graden = koud, saaie sportruimte zonder muziek, geen restaurant of leuke bar, prijs c.a 100 euro p.n.is toch wat veel voor de afstand en een koud zwembad. ik zou er door de afstand toch niet meer heen gaan.er zijn ook weinig winkels en eettentjes op loopafstand. metro op 1 km afstand. Veel ouderen (Duitsers) in het hotel, geen kinderen gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Wilden Eber in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Wilden Eber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Wilden Eber scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.