Appartement am Brandenburger Tor

8.5Fantastisch

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

8.5Fantastisch

• 7.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor am Brandenburger Tor voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement am Brandenburger Tor

• 9Lianne27-12-2012

centrale plek

wil je niet in een hotel verblijven, dan is dit appartement bij uitstek uiterst geschikt om de stad te verkennen. Metrostation op 200 meter afstand, grote supermarkt en bakker vlak bij de hand. Het appartement is zeer ruim, geriefelijk ingericht en vooral schoon!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 10Werner07-06-2012

Geweldige locatie

Dit appartement is de best denkbare locatie om Berlijn te ontdekken, Vlak naast de Branderburger Tor gelegen. Zeer comfortabel appartement met zeer ruime kamers. In de buurt zijn voldoende winkels, bakkers en restaurants.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Wim07-03-2012

am Brandenburger Tor

am Brandenburger Tor is een zeer het appartementen complex zeer vriendelijk personeel ruime kamers goede ligging (centerm)

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Joosje27-10-2011

Super plek.

Het appartement is ons heel goed bevallen. Het is zeer ruim, schoon en super centraal gelegen. Je kan te voet alle belangrijke bezienswaardigheden bereiken. De inrichting is niet echt om naar huis te schrijven.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8fam. groot13-09-2011

super ruim/schoon appartement op een toplocatie!

dit is echt een aanrader!!!wij hadden 3 appartementen in gebouw 67, ze waren alle 3 gigantisch groot! het was schoon,compleet, goede bedden en de meiden bij de receptie waren erg behulpzaam.We hadden zelfs een wasmachine en een vaatwasser. Overal lag er laminaat ipv vieze vloerbedekking waar ik veel over gelezen had. Vanaf ons gebouw was alles op 5min. lopen(supermarkt,unter der linden enz.)Klein minpuntje: is wel wat gehorig, auto's hoor je niet maar buren en muziek van buiten soms wel.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9esther28-05-2011

voor ons geweldig!

wij waren met 8 vrienden en we hadden 2 appartementen. voor ons had het ook een geweldige ligging, we waren er met oud & nieuw dus het feest was bijna voor de deur... verder zijn we eigenlijk alleen om te slapen daar geweest..

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8CJ13-09-2010

Super met OUD & NIEUW

Met oudjaarsdag heen gereden en 'savonds het mooie vuurwerk gezien bij de brandenburger tor! halver wege het vuurwerk door mijn vriend ten huwelijk gevraagt was GEWELDIG!!!!!!

Gereisd met partner in december 2008

• 7Marlou27-11-2009

Perfecte locatie voor een stedentrip

Zij hebben veel appartementen. Helaas witte hele dunne gordijnen, terwijl douchegordijn donker blauw was en je dus bijna niets zag tijdens het douchen. Groot appartement, schoon maar niet netjes. Prima voor een stedentrip als je geen hoge verwachtingen hebt en er bijna niet bent, alleen om te slapen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8Sonja07-09-2008

Perfecte ligging!

Ondanks dat Berlijn een grote stad is, kun je vanuit dit appartement veel te voet doen. Metrostation is vlakbij, even als een grote supermarkt. Appartement is zeer ruim en schoon. Afwerking is wat minder, maar daar heb je geen last van. Enige minpuntje dat er in ons appartement geen gordijnen waren, alleen vitrage. Verder een super verblijf gehad in Berlijn.

Gereisd met familie in september 2008

• 9Diederdik07-05-2008

Geweldig luxe appartement, op loopafstand van alle grote bezienswaardigheden. Tussen de bewoners.

Komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met familie in april 2008

Appartement am Brandenburger Tor info