Géén boekingskosten
DuitslandBrandenburgBerlijnAppartementen BerlijnAppartement am Brandenburger Tor

Appartement am Brandenburger Tor

DuitslandBrandenburgBerlijn

We hebben de beste aanbieders voor Appartement am Brandenburger Tor voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 21 reviews

Meer appartement info

21 Reviews over am Brandenburger Tor

• 8Liselotte19-04-2017

Super!

Wat een verrassing zo midden in de buurt Mitte! Ruim opgezet appartement met alles wat je nodig hebt. Alles keurig en schoon. We kwamen pas laat aan toen de receptie al dicht was, maar de sleutel was netjes voor ons klaar gelegd. Enige minpunt was het kussen (slap en niet prettig)

• 9Leonie18-04-2017

Ruim, schoon en centraal gelegen appartement

Het appartement was zeer ruim opgezet met goede comfortabele bedden. Het was keurig schoon en van alle gemakken voorzien. De badkamer was basic maar prima. De douchekop moest je echter zelf vasthouden dus dat was niet heel handig. Je kon zo op buslijn 200 stappen waar wij veelvuldig gebruik van hebben gemaakt.

• 8Stefanie18-04-2017

Schoon en ruim appartement

Wij hadden een 4-persoonsappartement met 2 slaapkamers. Het appartement is ruim met een grote woonkamer / eetkamer. De slaapkamers hadden ook voldoende ruimte waardoor je normaal je koffer kwijt kan. De meubels zijn wel wat verouderd maar nog in prima staat. De badkamer heeft een douchegordijn, wat ik persoonlijk niet heel hygienisch vind. Ook de badkamer is wat verouderd maar was goed schoon. De bedden zijn in prima staat. Wij hebben allemaal goed geslapen. Wij kwamen s'avonds laat aan en konden de sleutel ophalen via de instructies die we hadden ontvangen. Dit was allemaal prima geregeld. Het appartement is centraal gelegen, vlakbij de halte van buslijn 200. Deze buslijn gaat langs alle belangrijke bezienswaardigheden. Vanuit ons appartement hadden wij zicht op het Holocaust monument. De Brandenburger Tor is op enkele minuutjes lopen gelegen. Koffers kunnen na het uitchecken bij de receptie worden achtergelaten.

• 9Jochem29-12-2015

Ruim appartement op prachtige locatie

Het appartement was ruim en schoon. De ligging is fantastisch. Alleen de badkamer is iets gedateerd, bovendien misten we wat bestek, servies en ander keukengerei.

• 8Angelique 12-08-2014

Appartementen met een ideale ligging.

Deze appartementen zijn heel centraal gelegen. De meeste bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand. In de directe omgeving vindt je verder o.a. OV, fietsverhuur, restaurantjes en een supermarkt. De appartementen zijn verdeeld over twee gebouwen, de receptie bevindt zich aan de Behrenstrasse 1. We zijn daar heel vriendelijk geholpen. Een parkeerplek is voor 10 euro per dag bij te boeken (de meeste hotels in het centrum vragen tussen de 18-28 euro per dag). Sommige appartementen hebben uitzicht over het Holocaust monument. Wij verbleven in een 2 p. appartement in "An der Kolonade". Deze zijn bovenop de bunker gebouwd waar Hitler zelfmoord pleegde. Daar is niets van bewaard gebleven maar toch trekt deze plek trekt veel "kijkers". Het appartement was groot, schoon, maar wel eenvoudig, gehorig en minder mooi dan op de foto's. De beloofde vaatwasser was ook niet aanwezig. Het bed was ook erg klein en 1 handdoek pp voor 5 dagen erg weinig. Ondanks dat toch een aanrader.

• 8Nikki03-08-2014

Geweldige Locatie!

De ligging was prachtig, midden in Berlijn! Met een 7 vrienden zijn wij hier 3 nachten geweest en hebben het heerlijk gehad! jammer dat er in een appartement voor 8 personen maar 1 douche zit, en nog een hele kleine ook voor ons grote hollanders! We hadden heerlijk de bovenste etage voor onszelf!

• 9bianca en Tom05-01-2014

perfecte ligging, schoon appartement.

Dit appartement is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip. Middenin het centrum. Veel van de bezienswaardigheden op loopafstand en buslijn 100 gaat voor 2.60 euro langs een aantal bezienswaardigheden. Ov is perfect geregeld in Berlijn en niet duur. Het appartement is iet wat gedateerd, maar hartstikke schoon, de bedden lagen prima en de keuken voorzien van een vaatwasser. Met 4 personen meer dan genoeg ruimte. Wij hadden zelfs een klein balkon. Berlijn is met oud en nieuw te gek en dat moet je is hebben meegemaakt!

• 9Ger29-12-2013

Fijn appartement centraal gelegen in Mitte

Het door ons gehuurde appartement bevindt zich vlakbij Unter den Linden en de Brandenburger Tor. Het appartement is ruim (ca 90 m2), schoon en van alle gemakken voorzien. Supermarkt en bakker zijn vlakbij. Minpunten zijn de zeer zachte kussens en de wat gladde badkuip.

• 8ruben21-09-2013

Perfecte plek voor stedentrip!

Gewoon een goede plek voor een redelijke prijs. Alle voorzieningen aanwezig en de organisatie is erg professioneel.

• 9Menno Liefkens23-06-2013

Mooi appartement

Zeer centraal direct bij Hitler's Bunker en Holocast. U bahn om de hoek net als bakker, supermarkt en restaurant. Helaas geen airco dus moesten met ramen open slapen waar een dun gordijn voor zat. Bedden prima. Niet alle appartementen beschikken over de genoemde voorzieningen. Wij hadden geen vaatwasser en balkon.

Appartement am Brandenburger Tor info

• CafeNiet beschikbaar