Hotel Allegra

8 reviews over Hotel Allegra in het Nederlands

Als heel goed ervaren

Ria
30-7-2016

Het hotel is centraal gelegen. Het ontbijt was heel goed verzorgd en een ruime keuze. Kamer was netjes, douche/toilet een beetje klein maar geen probleem. Meteen warm en een goede straal is ook heel wat waard. Goede restaurants in de straat, wij hebben bijv. heel erg lekker gegeten bij de Kartoffelkeller. Echt een aanrader!

aanrader voor citytrip

sandra
5-3-2012

Hotel is zeer goed gelegen kan van hieruit gans Berlijn doorkruisen met de metro of te voet . In de straat zijn er ook verschillende eetgelegenheden zoals de kartoffelzeller Zeer gezellig en lekker en zeker niet duur, alsoook Indisch gaan eten in dezelfde straat ook lekker en zeker niet duur. Badkamer is klein maar is zeker geen minpunt want al de rest is fantastisch

Goed gelegen

brunogilis
28-9-2011

Net terug van 4 dagen Berlijn. Heerlijk. Hotel is goed. Rustig , net en vooral goed gelegen in Mitte , vlakbij Bahnhof Friedrichstrasse. Kamer zelf is ruim , badkamer is mini. Ontbijtbuffet is meer dan ok.

D-reizen

prima lokatie, aan te bevelen!!

p.brocken
1-5-2010

We zijn in april 2010 naar dit hotel gereden. Auto in de hotelgarage. Zeer centraal gelegen hotel, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Brandenburgertor op 400 meter. U en S bahn op de straathoek. Ontbijt zeer uitgebreid. Kamer royaal genoeg. Dineren in Berlijn is goedkoop tov nederlandse prijzen.

2008

een aanrader!

femke dagan
29-10-2008

een prima hotel dat ook nog eens in een prettige, rustige buurt ligt.

restaurants en bezienswaardigheden liggen op loopafstand!

kamer was in orde, bed idem alleen de badkamer was wel erg klein.

het laatste is het énige minpuntje.

Zeer aan te bevelen, prima hotel!

Theun en Klaske
7-8-2008

De kamers waren op en top schoon en er was voldoende ruimte.

Het ontbijt was uitstekend, er was geen nee te koop.

++ goed hotel ++

2006

Reeds tweede maal

C/K
23-12-2006

Reeds tweede maal. Goede centrale ligging en toch rustig. Openbaar vervoer op 3 minuten afstand. Enorm aanbod aan eetgelegenheden aan schappelijke prijzen. Zal volgend jaar weer dienen als uitvalsbasis naar de buitengebieden van Berlijn.

waren in hotel allegra van 3 tot 6 aug 2006 met de auto - weinig parkeerplaats in de straat - uitstekend ontbijtbuffet - ruime kamers - goeie ligging kunt veel al stappend bereiken - happy hour namiddag alle drank halve prijs - een aanrader

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allegra in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allegra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.