Hotel Alecsa Hotel am Olympiastadion

HotelKinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel Alecsa Hotel am Olympiastadion
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Alecsa Hotel am Olympiastadion voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Alecsa Hotel am Olympiastadion in het Nederlands

Keurig hotel met leuke leiding

John
25-8-2011

Leuk hotel voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schone kamers, eenvoudig ingericht.

Gratis internet en kranten.

Ligt goed t.o.v. de S bahn.

Ontbijt een aanrader. Uitgebreid en alles is aanwezig.

Goed hotel voor stedentrip

marss_6
11-8-2011

Prijs/kwaliteit is top! Je krijgt er ook nog gratis gebruik van de computers, kranten, WIFI bij.

Het hotel bevindt zich in een rustige buitenwijk van Berlijn, 5-10 minuten lopen naar de S-bahn halte Pichelsberg. Deze lijn komt o.a. uit in het centrum van Berlijn (15-20min). Wij hadden meteen een Berlijn Welcome Card (AB) genomen voor het OV, dan hoef je niet heel de tijd kaartjes te kopen en je haalt het er toch wel uit.

De hotelkamer is groot, schoon en sober. Maar, alles staat erin wat je nodig hebt voor een stedentrip. Het hotel is een flatgebouw, dus als je op de 11de verdieping zit moet je geen claustrofobie hebben. De lift is namelijk niet zo groot en erg gammel.

Het ontbijt is ook een aanrader. Je betaalt 9euro pp en je krijgt er een (rijkelijk gevulde) lopend buffet voor terug. Het ontbijt is open van 6-10.

Al met al, een goed verblijf in Berlijn gehad!

Hotel ziet er van buiten uit als grote, saaie grijze flat. Ligt weliswaar in groene omgeving, maar saai. Inrichting is hetzelfde, maar het klopt helemaal met de prijs.

We hadden een enorm grote kamer met ons 4-en, badkamer was verhoudingsgewijs klein. Afstand tot U-bahn is goed te doen en afstand naar het centrum is ook niet te ver.

Gewoon een goed budget-hotel voor een paar dagen Berlijn.

goedkoop en goed

Joost
31-12-2009

ruime kamer voor 5 personen, sober maar fris, geen fratsen. Uitstekend ontbijt. Goed uitgangspunt voor stadsbezoek; 5 min lopen van S-bahn, Wii en internet lang genoeg gratis

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Michel
9-1-2009

Goed hotel voor de prijs die je betaalt. Ik was hier in december en ik betaalde ik via weekendjeweg.nl €66,00 inclusief ontbijt voor één nacht. (1 kamer, 5 personen) Hotel is een beetje gedateerd, maar de kamer is superschoon en netjes. Goede ligging t.o.v. S-Bahnhof Pichelsberg, ongeveer 5 minuten te voet. S-Bahn rijdt in 15-20 minuten naar centrum West-Berlijn en 30 minuten naar centrum Oost-Berlijn.

2008

het hotel ligt in een rustige, zeer groene wijk (zelfs wilde zwijnen gezien bij de S-bahn).

op loop afstand zitten 2 restaurants en een supermarkt.

het S-bahn station Pickelsberg is ongeveer 5 minuten lopen, vanuit daar zit je binnen een kwartier midden in het centrum.

hotelkamer is simpel ingericht, wel goede stevige bedden. ontbijt was goed, van alles wat te krijgen. (geen enorm buffet)

geen minibar op de kamer. hotelkamers zijn netjes, trappenhuis is slecht onderhouden.

voor de prijs heb je een net, simpel hotel met goed ontbijt. wat ons betreft helemaal goed, maar verwacht niet teveel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alecsa Hotel am Olympiastadion in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alecsa Hotel am Olympiastadion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.