Hotel Albrechtshof

Hotel Albrechtshof

11 reviews over Hotel Albrechtshof in het Nederlands

Een oase van rust in het centrum

John Havermans
23-7-2016

Zeer goed gelegen hotel, op loopafstand van vele musea en mooie parken, erg rustig ook al zit het midden in de stad. Schoon en zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is erg goed en alles is vers. Wel aan de prijs in vergelijking tot een diner in het centrum. Mooie kamer met een goede douche. het ontbijt hebben we, omdat het mooi weer was, op het binnenplaatsje gegeten. Erg gezellig.

Goed hotel met Ideale ligging

jos
6-9-2015

Prima hotel, ideaal gelegen in de wijk Mitte met het S- en U-bahn station Friedrichstraße op 150 meter afstand.

Ontbijt was uitstekend. De kamers zijn niet al te groot maar schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage is net naast het hotel en met 17 Euro per nacht goed betaalbaar.

In de buurt zijn vele restaurants en veel bezienswaardigheden zoals de Brandenburger Tor, de Reichstag, het Holocaustmonument, het museuminsel, Unter den linden en de Neue synagoge bevinden zich op loopafstand. Het Hackischer Hof, de Alexander platz en de potsdammer platz zijn in een paar minuten te bereiken met de S-bahn.

Enige nadeel is dat de kamers geen airco hebben maar het is niet altijd 35 graden in Berlijn zoals tijdens ons bezoek.

prima hotel in centrum Berlijn

A.Peters
7-3-2015

ligt in het centrum nabij groot station. kamer was eenvoudig maar netjes, goede bedden, douche en toilet. personeel is erg vriendelijk. het ontbijtbuffet maar dan uitgebreid. wie hier over zeurt moet zich schamen.prima voor een paar dagen de stad verkennen.parkeergarage tegen betaling als er plaats is.

We hebben een aantal aanbieders voor Albrechtshof voor je op een rij gezet:

Zeer goede service, zeer goede ligging!! Een dikke pluim!

Uitstekend hotel!

Sjoerd
    17-7-2013

Het hotel ligt perfect gelegen, op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Toch is het rustig in de kamers en de binnentuin van het hotel. Kamer was netjes en schoon, maar niet erg groot. Zelfde geldt voor de badkamer. Het restaurant bij het hotel is goed en het ontbijtbuffet enorm uitgebreid!

Prima hotel, kamers keurig schoon. De eerste nacht sliepen we aan de straatkant, erg lawaaiig. de volgende ochtend een andere kamer gevraagd en gekregen. Uitgebreid en smakelijk ontbijt, dichtbij de Spree en vlakbij Friedrichstrasse treinstation. Wij waren met de auto en hadden nog net een parkeerplekje in de garage. Aanrader!

Albrechtshof perfecte uitvalsbasis

Johanna
    22-11-2011

Hotel Albrechtshof ligt op 5 minuten looptafstand van het sation Friedrichstrasse. Dit is een belangrijk knooppunt van treinen en metro's. Op 1 minuut loopafstand leuke terrasjes aan de Spree. Ontbijt perfect verzorgd met verschillende broodjes, salade, yoghurt en vers fruit. Kamer goed verzorgd en keurig sanitair. Zeer aan te bevelen voor een weekendje Berlijn.

Uitstekende plek voor citytrip

G. van den Berg
    14-5-2011

Met 2 stellen hier in weekend verbleven.

Keurig personeel, schone (wat kleine) kamers, goede bedden.

Ontbijtbuffet perfect.

Alles wat een hotelletje moet hebben voor een stedentrip.

Aanrader.

prima hotel

Irma
    30-10-2010

goed hotel op prima locatie uitgebreid ontbijtbuffet van 6.00 u - 10.00 u ruime kamer, heel schoon, aardig personeel dat ook engels praat. Vlakbij metrostation vanwaar je naar alles in Berlijn toe kunt (Alexanderplatz,Kurfursterdam,Zoo Berlin)

Fantastisch !!

Makelaar
    9-9-2009

Hotel ligt op prima locatie, zeer vriendelijk personeel, super ontbijtbuffet, ruime nette kamers. Goed restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Albrechtshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albrechtshof in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albrechtshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albrechtshof scoort een 9.01 uit 10 op basis van 144 reviews.