Hotel Albertin

We hebben een aantal aanbieders voor Albertin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Albertin in het Nederlands

Doelmatig Hotel

Henny
19-3-2010

Een goed eenvoudig hotel. Het centrum goed bereikbaar met OV. (Het centrum is 5 km vanaf het hotel) Eenvoudig maar goed ontbijt. Het is een niet roken hotel, maar in de kamer van de eigenaar wordt wel gerookt en die staat in open verbinding met het hotel en de ontbijtkamer, dus alles stinkt.

Je kan er niet met je creitkaart betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albertin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albertin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albertin scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.