Hotel Albergo City Hotel

Hotel Albergo City Hotelsterstersterster

7.8Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo City Hotel voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Albergo City Hotel

• 8Monique27-06-2016

Leuk, vriendelijk hotel

Prijs-kwaliteit is erg goed. Het hotel ligt rustig en toch vlakbij de U-bahn. Kamer was netjes en groot met voldoende ruimte. Dit gold ook voor de badkamer: schoon en ruim met zeepdispencer en föhn. De douche had een goede straal. Het ontbijt was fantastisch, een mooie ruimte op de vijfde verdieping, er was genoeg keus, en de twee heren die er werkten waren allervriendelijkst. Een leuk begin van de dag. Ook de Wifi was goed, alhoewel ze ons voor twee dagen hadden ingepland ipv vijf, dus hier moesten we 's avonds laat extra voor naar beneden. Een minpuntje was dat een leeslamp bij het bed kapot was en de koelkast deed het ook niet. Dit hebben we direct doorgegeven, maar toen we na vijf nachten weg gingen waren beiden nog niet gemaakt. Toch zou ik er weer naar terug gaan als ik weer naar Berlijn zou gaan, het is een prima hotel met vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9Daniël van den Berg25-03-2015

Ideaal hotel

Metrostation bijna voor de deur, gratis parkeren, vers uitgebreid ontbijt, schone kamer + badkamer, iedere dag roomservice. Geen gratis WiFi, Italiaanse stijl met rode gordijnen en gouden spiegels moet je van houden :). In buurt van hotel weinig te doen.

Conclusie: Prima prijs - kwaliteit, ideaal hotel voor stedentrip. OV in Berlijn werkt zo goed, dat je vanaf dit U-Bahn station via 2 lijnen zeer snel alle delen van de stad kunt bereiken.

Gereisd met partner in maart 2015

• 7Berry26-03-2010

Italia in Berlijn

Het Albergo hotel is in Italiaanse stijl ontworpen, maar doet enigszins kitcherig aan. De kamers zijn ruim en schoon en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Het hotel ligt vlak bij het U-bahn station 'Fehrbelliner Platz' met goede verbindingen naar het centrum en Tegel. De omgeving heeft weinig te bieden. Saai en uitgestorven.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• TemperatuurregelingOpen haard
      • KeukenKeuken

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats