Hotel Akademie

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Akademie voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Akademie

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akademie in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akademie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.