7,4

107 reviews over Hotel Air in Berlin in het Nederlands

goede plek

s.naalden
30-7-2015

Gunstige ligging, dicht bij metro bus en station. Verder leuke bezienswaardigheden op loop afstand. Alleen 1 klein minpuntje als je aankomt moet je wel een parkeerkaart kopen van een kwartier er wordt streng gecontroleerd door parkeerbeheer

Gereisd met partner in juli 2015

prima hotel, prima prijs kwaliteit-verhouding.

K. Holderbusch
25-7-2015

Het hotel ligt vlak achter de KaDeWe, en vlakbij bus 100. Prima uitvalsplek om Berlijn te zien.

Vriendelijke bediening, keurige kamers.

Prijs kwaliteit-verhouding is goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

uitstekend hotel, prima ligging

Jolanda
6-7-2015

Hotel Air in Berlin is een prima uitgangspunt voor een citytrip. Vriendelijk personeel, schone kamers en uiterst gunstige ligging in een rustig straatje midden in de stad. Van omgevings lawaai heb je geen last.

Gereisd met vrienden in juni 2015

HotelSpecials.nl

heerlijk weekend berlijn met mijn dochter

liesbeth
30-6-2015

fijn hotel, eenvoudig maar prima voor weekend berlijn. Op loopafstand van stations prima te stad te ontdekken.

Sliepen helaas op de bovenste etage met twee dakramen zomers warm denk ik. Kamers waren schoon maar eenvoudig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd anders in juni 2015

perfect voor weekend Berlijn

Bjorn Robben
19-5-2015

Erg fijne ligging van het hotel. Fijne receptie. Goed ontbijt met heerlijk verse broodjes. Kamer was zeker niet modern maar voor de prijs die we betaalde prima. Zouden volgende keer zeker dit hotel weer nemen.

prima basic hotelkamer

W Wolswinkel
12-5-2015

Prima hotel om te verblijven bij een stedentrip. Verwacht geen luxe of grote kamer en ontbijt is ook basic maar voldoende waardoor je voor een leuk prijsje een super trip kan maken. Personeel is vriendelijk.

Budgethotel op mooie locatie

Martijn van den Berg
8-5-2015

De uitstraling aan de buitenkant was gedateerd. De locatie van het hotel is nagenoeg in het centrum van de stad en je bent zo in het bruisende hart. Bij binnenkomst vriendelijk doch zakelijk ontvangen. We hadden een parkeerplaats gereserveerd en deze was ruim en heel netjes door middel van een slagboom afgesloten. We konden de meegebrachte fietsen netjes op een afgesloten binnenplaats kwijt. De kamer (nr102) was basic en klein. Ook oogde hij gedateerd, maar was wel heel schoon. Het rook er ook fris. De bedden waren goed en stevig. Niet doorgezakt zoals je vaak in hotels ziet. 's Avonds hebben we in de hal aan de tafels een spel gedaan.

Het ontbijt is wel aan een upgrade toe. Opzich ligt er genoeg aan etenswaren, maar de kwaliteit kan zeker beter. Koffie was vaak slap en smaakte als aanmaakkoffie, de "jus d'orange" was fabrieklimonade. De broodjes waren regelmatig aan de droge kant. De service van de dames die het ontbijt verzorgden waren wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk rustig hotel

Anja
8-5-2015

Mooie ruime kamer met terras.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Middenklasse-hotel

Roel Perree
5-5-2015

De kamer die we hadden was redelijk. Alleen de krakende vloer wil maar niet wennen. De badkamer maakt door de vele hoeken een rommelige indruk maar was wel schoon.

Het hotel ligt lekker centraal en op loopafstand van de metro en eetgelegenheden. Het personeel is niet overdreven vriendelijk maar wel correct in de omgang.

Gereisd met partner in april 2015

Super goed Hotel

Martina Plaatsman
16-4-2015

Het is een mooi hotel in de stijl van vroeger. De bedden zijn goed en het personeel is vriendelijk en hulpsberijd. Wij waren er voor de 3 keer en bij de volgende Berlin bezoek gaan wij er zeker weer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.