7,4

Airco
Peuterbad
Speeltuin

107 reviews over Hotel Air in Berlin in het Nederlands

Hotel ligt op een fantastische plek in het centrum. De ontbijtzaal is echter klein en het personeel kan de drukte niet aan. Kamers zonder airco was ook iets minder het was warmer dan buiten.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima personeel

Bert Recker
16-8-2016

Vriendelijke bediening en kamermeisjes.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Een top hotel en zeker een aanrader. Wij waren er als gezin met 2 kids in de leeftijd van 11 en 9 jaar en hadden een familie kamer met een tussen deur.. Elke dag werd de kamer netjes gemaakt en het ontbijt buffet was ook top niets op aan te merken. En geheel niet onbelangrijk zeer goede bedden.. Als wij weer naar berlijn zouden gaan zouden we zekers weer naar dit hotel gaan.. Ook nog een goede ligging. Je loopt de straat uit en bent gelijk bij de u-s bahn...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima no nonsense hotel

H. Driessen
26-7-2016

Prima hotel, schoon sanitair en schone kamers. Goed ontbijt. Nette bediening. Het enigste wat we een beetje misten was een airco op de kamer. Wij sliepen in het hotel toen het buiten rond de 30 graden was. De ramen konden aan de buitenzijde wel een likje verf gebruiken maar daar heb je als klant geen last van.

Gereisd met partner in juli 2016

Aangenaam hotel in mooi, karakteristiek gebouw

Peter Oosterling
21-5-2016

Ideaal gelegen hotel met aan de ene kant de metro U1, 2 en 3 en aan de andere kant - iets verder lopen - station Zoologischer Garten - U, S-bahn en regionale treinen. Het hotel is aangenam kleinschalig en gevestigd in een mooi Berlijns pand. De receptie is 24u/dag bereikbaar.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Perfect!

M H
28-4-2016

Vanaf Berlin HBF is het 50 minuten lopen, 20 minuten met de trein/metro. De ligging van het hotel is perfect! 3 minuten lopen van metro station Wittenbergenplatz.

Vanaf dat metro station binnen 5-10 minuten op plek naar keuze, metro's rijden af en aan. Met een 24-48-72 uurs ticket is het OV voordelig. Let wel: Een fiets huren kost 8 euro per dag, is eigenlijk nóg leuker en daarmee kan er nóg meer van Berlijn gezien worden in korte tijd. (aanrader!)

Aantal restaurants in de buurt vielen tegen, weinig écht leuke eetgelegenheden op één restaurant na: Antica Roma, typisch klein,knus,gezellig druk restaurants met de heerlijkste pizza's met dunne bodem en een aanrader is de zelfgemaakte tiramisu!

Het hotel is centraal gelegen, schoon en netjes. Het ontbijt (7-10 uur) was super! veel keuze, alles is vers en ziet er netjes uit. Als er iets op was werd dit binnen 5 minuten aangevuld tot 10.00 uur. De kamer (111) was mooi ruim, licht, schoon. Echter wél een Te Klein Bed voor 2 personen(120?) en de badkamer was erg krap.

Al met al wel een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Een net, schoon hotel op een top locatie!

Jorik Fransen
27-4-2016

Gewoon een net stadshotel met een prima ontbijt. Verwacht geen überluxe kamers. Alles is basic maar schoon! Ik zou er zo weer naar toe gaan als ik in Berlijn zat! Een super hotel voor een stedentrip. Daarnaast ook gewoon een goed ontbijtbuffet, alles is er en een lekkere kop hete thee! Ik snap niet waarom sommige mensen zeuren. Wij zaten er voor €260,- 5 dagen en 4 nachten midden in het centrum met ontbijt. Dat lukt me een nette prijs, dat er dan een tegeltje los zit interesseert met niet. En nogmaals, het is schoon!

Gereisd met partner in april 2016

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Koos
28-3-2016

Gunstig gelegen ten opzichte van uitgaansgelegenheden en openbaar vervoer. metrohalte op de hoek en busstation net iets verder. Kamer was schoon en verzorgd, ruim en voorzien van groot gedeeld buitenterras.

Gereisd met partner in maart 2016

Gezellig hotel we gaan zeker nog eens terug

h. vf burg
26-12-2015

Hotel ligt op en hele gunstige plek. In de zijstraat van de kurfustendamm. Binnen 200 meter sta je bij de kadawe en de metro waar je goedkoop naar andere plekken kan reizen. Ov is echt heel makkelijk. In het hotel leggen ze het heel goed uit hoe de metro werkt en wat er te doen is. Pand is "oud" maar ik hou van die uitstraling. Het is heel schoon. Wij hadden kamer 317 was erg klein maar prima te doen. Kom niet in berlijn om op mijn kamer te zitten. Ontbijt was basic. De broodjes vond ik prima maar 2 croissantjes als je ontbijtzaal vol zit vind ik wat jammer. Maar wij gaan zeker hier weer naar toe als we naar berlijn gaan

Gereisd met vrienden in december 2015

perfect

Majugee
13-11-2015

Een prima hotel met een perfecte ligging, om de hoek op 20 meter afstand stap je op bus 100

(dagbuskaart (koop je op het station, ook vlakbij) voor max. 5 personen Voor iets meer dan € 17,-- geldig voor bus, trein, metro.

Wij hadden kamer 110, mooi groot en schoon, ontbijt was prima in orde, lekkere verse broodjes, goed beleg, voor ieder wat wils.

Zeker een aanrader als je Berlijn in een paar dagen wilt verkennen, komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in november 2015

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.