7,4

8 reviews over Hotel Air in Berlin in het Nederlands

Fijn hotel, op een centrale plek in Berlijn.

Jeanet Beekman
23-9-2015

Aangenaam hotel. Nette kamers en schone badkamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt.

Hotel ligt vlakbij een U-bahn, en ander ov.

Ligt op een centrale plek in Berlijn, gemakkelijk te bereiken vanaf vliegveld Tegel.

Bezienswaardigheden zijn goed bereikbaar.

Gereisd anders in januari 2015

heerlijk weekend berlijn met mijn dochter

liesbeth
30-6-2015

fijn hotel, eenvoudig maar prima voor weekend berlijn. Op loopafstand van stations prima te stad te ontdekken.

Sliepen helaas op de bovenste etage met twee dakramen zomers warm denk ik. Kamers waren schoon maar eenvoudig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd anders in juni 2015

Prima voor een Stedentrip

mskoopman
26-11-2014

Hotel heeft een prima locatie dichtbij de Qdam. Kamers zijn schoon en worden regelmatig schoongemaakt tijdens het verblijf. Personeel is vriendelijk en het ontbijt dat wij erbij hadden was prima geregeld. Genoeg keuze en hygiënisch. Zeker dit hotel gebruiken voor een stedentrip in Berlijn.

Gereisd anders in januari 2014

Goed voor een city trip

M. Kraaijeveld
27-8-2014

Netjes hotel, ontbijt niet uitgebreid maar voldoende, kamers klein, doucheruimte ook, geen tuin, is niet wat het lijkt op de foto, Vriendelijk personeel, hotel ligt in de wijk Charlottenburs/Ku'damm, 'op loopafstand van openbaar vervoer en is goed de te doen zeker met bus 100 of 200, s avonds weinig te doen buiten de diverse restaurants om, Italiaans rest. er schuin tegenover is niet goed. Restaurant ernaast kun je goed eten,

Gereisd anders in augustus 2014
2007

Vanacht terug gekomen uit Berlijn

Nicole
14-6-2007

Vanacht terug gekomen uit Berlijn. Goed hotel, eenvoudig ontbijt buffet maar goed, centraal gelegen. Loopt de straat uit en je loopt tegen de KA De We aan. Grote kamers. Voorzien van tv, koelkastje, keukentje. Fohn bij receptie vragen. Vooral Schoon. Perfecte ligging. TOP TOP echt een aanrader.

Gereisd anders in juni 2007
2006

Een goed hotel op een mooie plek

Andries
30-10-2006

Een goed hotel op een mooie plek.

Goede service. Een kleine ruimte om te ontbijten. Parkeermogelijkheid. Een beetje simpele kamer. Mét bad.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in oktober 2006

Eenvoudig hotel in het centrum van het oude westen. Op 200 meter van metrostation wittenberger platz. Ontbijt eenvoudig, iedere dag dezelfde keus. Kleine, maar wel nette kamers, nauwelijks plaats om koffer te stallen. Zeer kleine badkamer ( enkel douche). Voor gebruik toilet moeten er capriolen uitgehaald worden. Ongeïnteresseerde service. Voor gebruik ( zeer kleine) lift moet je eerst naar buiten.

Gereisd anders in april 2006
2005

Net hotel met een eenvoudig maar OK ontbijtbuffet. Nette kamers. Ligging is perfect (zijstraat Kurfuerstendamm, metrostation om de hoek). Badkamer is wat simpel. Wij hadden bijv. alleen een douche en geen bad.

Gereisd anders in oktober 2005

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.