7,4

4 reviews over Hotel Air in Berlin in het Nederlands

Een top hotel en zeker een aanrader. Wij waren er als gezin met 2 kids in de leeftijd van 11 en 9 jaar en hadden een familie kamer met een tussen deur.. Elke dag werd de kamer netjes gemaakt en het ontbijt buffet was ook top niets op aan te merken. En geheel niet onbelangrijk zeer goede bedden.. Als wij weer naar berlijn zouden gaan zouden we zekers weer naar dit hotel gaan.. Ook nog een goede ligging. Je loopt de straat uit en bent gelijk bij de u-s bahn...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed hotel met vriendelijk personeel

Pieter
12-6-2013

Een fijn hotel waar we tijdens de meivakantie verbleven met onze kinderen. We hadden de familiekamer en die is uitstekend. Tikje gehorig, maar niet vervelend. Ligt wel wat verder van de belangrijkste bezienswaardigheden maar met de metro goed te doen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

geen tweede keer voor ons

Raili
23-10-2011

Wij hadden een driepersoonskamer geboekt, in principe qua grote is de kamer ok, maar het is gewoon vies en oud, stinkt en de vloerbedekking wel erg vies. Dringend voor renovatie nodig! Het ontbijt was simpel.

De kamer kwam niet overeen met hetgeen er in de brochure te zien is.

Het ligt aan een zijstraat van de grootste winkelstraat van Berlijn, Kurfürstendamm. 100 meter vanaf KaDeWe. 100 meter vanaf een U- bahn station.

De ontbijtruimte bevindt zich gedeeltelijk in de uitgang. Als je vroeg uitcheckt loop je met je bagage tussen de ontbijters door. Parkeerplaats achter het hotel is erg handig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

HotelSpecials.nl

prima en centraal gelegen hotel

fam feith
8-1-2009

we zijn in dec met 6 volw en 2 kleine kinderen in dit hotel geweest. Wij vonden het een prima hotel met een centrale ligging. Wij hadden een ruime kamer waar met gemak 2 kinderbedjes bij konden. We hadden een kamer op de 1e etage, dus makkelijk met de babyfoon 's avonds.

Lekker dicht bij de winkels en metro. Op 200 mt een aantal goede restaurantjes. Kortom een goed hotel voor een nette prijs. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.