7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Air in Berlin voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl

2008

Fijn hotel centraal gelegen

G.Stevens
19-8-2008

Air in Berlin is gehuisvest in een oud pand vlak bij de Gedächtniskirche, de Kurfurstendamm en de KaDeWee.

Het hotel heeft beperkt een aantal parkeerplekken op een binnenplaats beschikbaar voor € 7 dag.

Wij kregen met 3 personen de beschikking over een voormalig appartement met twee kamers, keuken en badkamer (met douce en toilet). Prima bedden, maar helaas geen makkelijk zitje in een van de kamers.

Goed ontbijtbuffet.

Geboekt via de site van het hotel en 20 % korting omdat wij twee maanden van te voren geboekt en betaald hadden.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.