7,4

47 reviews over Hotel Air in Berlin in het Nederlands

Aanrader!

Gemma Bouwhuis,
29-10-2018

Goed centraal gelegen, ruime kamer en een prima ontbijt!

Gereisd met partner in oktober 2018

leuk en praktische ligging

irma reniers,
1-4-2018

wij vonden het een goed hotel.

Gereisd met partner in maart 2018

Gedateerd

Jan
11-2-2017

Voor een paar dagen Berlijn te doen.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima no nonsense hotel

H. Driessen
26-7-2016

Prima hotel, schoon sanitair en schone kamers. Goed ontbijt. Nette bediening. Het enigste wat we een beetje misten was een airco op de kamer. Wij sliepen in het hotel toen het buiten rond de 30 graden was. De ramen konden aan de buitenzijde wel een likje verf gebruiken maar daar heb je als klant geen last van.

Gereisd met partner in juli 2016

Perfect!

M H
28-4-2016

Vanaf Berlin HBF is het 50 minuten lopen, 20 minuten met de trein/metro. De ligging van het hotel is perfect! 3 minuten lopen van metro station Wittenbergenplatz.

Vanaf dat metro station binnen 5-10 minuten op plek naar keuze, metro's rijden af en aan. Met een 24-48-72 uurs ticket is het OV voordelig. Let wel: Een fiets huren kost 8 euro per dag, is eigenlijk nóg leuker en daarmee kan er nóg meer van Berlijn gezien worden in korte tijd. (aanrader!)

Aantal restaurants in de buurt vielen tegen, weinig écht leuke eetgelegenheden op één restaurant na: Antica Roma, typisch klein,knus,gezellig druk restaurants met de heerlijkste pizza's met dunne bodem en een aanrader is de zelfgemaakte tiramisu!

Het hotel is centraal gelegen, schoon en netjes. Het ontbijt (7-10 uur) was super! veel keuze, alles is vers en ziet er netjes uit. Als er iets op was werd dit binnen 5 minuten aangevuld tot 10.00 uur. De kamer (111) was mooi ruim, licht, schoon. Echter wél een Te Klein Bed voor 2 personen(120?) en de badkamer was erg krap.

Al met al wel een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

Een net, schoon hotel op een top locatie!

Jorik Fransen
27-4-2016

Gewoon een net stadshotel met een prima ontbijt. Verwacht geen überluxe kamers. Alles is basic maar schoon! Ik zou er zo weer naar toe gaan als ik in Berlijn zat! Een super hotel voor een stedentrip. Daarnaast ook gewoon een goed ontbijtbuffet, alles is er en een lekkere kop hete thee! Ik snap niet waarom sommige mensen zeuren. Wij zaten er voor €260,- 5 dagen en 4 nachten midden in het centrum met ontbijt. Dat lukt me een nette prijs, dat er dan een tegeltje los zit interesseert met niet. En nogmaals, het is schoon!

Gereisd met partner in april 2016

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Koos
28-3-2016

Gunstig gelegen ten opzichte van uitgaansgelegenheden en openbaar vervoer. metrohalte op de hoek en busstation net iets verder. Kamer was schoon en verzorgd, ruim en voorzien van groot gedeeld buitenterras.

Gereisd met partner in maart 2016

dit nooit weer

jan jansma
21-10-2015

bij aankomst werd ons kamer 118 toegewezen. een muizenval! je kunt niet eens omdraaien in die kamer. schandalig! toen wij de receptie dit vertelden kregen we kamer 303. die was redelijk.

ontbijt is niet hun sterkste kant. brood is niet vers en de kwaliteit van de koffie is matig

Gereisd met partner in oktober 2015

geweldig

hs kuipers
12-10-2015

een geweldige plek om Berlijn te ondekken ligging is perfect

Gereisd met partner in oktober 2015

Hotel ligt inderdaad op een betrekkelijk rustige plaats, alles was keurig netjes in orde. Het terrasje op de binnenplaats was een goede plek om rustig bij te komen na een dag bezig zijn in tropisch Berlijn (gedurende de dagen dat wij er waren was de minimumtemperatuur overdag 31 graden)

Gereisd met partner in augustus 2015

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Air in Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Air in Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.