Hotel Air in Berlin ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. V.

Voor herhaling vatbaar.

Fam. V.,
6-8-2018

Wij zijn met de auto naar Berlijn gereisd en hadden van tevoren een parkeerplaats, tegen betaling, gereserveerd bij het hotel. Verder hebben wij in de stad gereisd met het openbaar vervoer, want makkelijker is er niet. Een metrostation ligt vlakbij het hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben, tegen betaling, gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, maar daar was weinig variatie in.

Het was erg warm in Berlijn en dus ook in het hotel, maar helaas beschikt het hotel niet over ventilatoren of airco. Dat was eigenlijk het enige nadeel tijdens ons verblijf in Air in Berlin-hotel. Gelukkig hadden wij zelf een ventilator meegenomen en dat maakte dat de nachten enigszins dragelijk waren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018