Hotel Air in Berlin ***

Review geschreven door M H

Perfect!

M H,
28-4-2016

Vanaf Berlin HBF is het 50 minuten lopen, 20 minuten met de trein/metro. De ligging van het hotel is perfect! 3 minuten lopen van metro station Wittenbergenplatz.

Vanaf dat metro station binnen 5-10 minuten op plek naar keuze, metro's rijden af en aan. Met een 24-48-72 uurs ticket is het OV voordelig. Let wel: Een fiets huren kost 8 euro per dag, is eigenlijk nóg leuker en daarmee kan er nóg meer van Berlijn gezien worden in korte tijd. (aanrader!)

Aantal restaurants in de buurt vielen tegen, weinig écht leuke eetgelegenheden op één restaurant na: Antica Roma, typisch klein,knus,gezellig druk restaurants met de heerlijkste pizza's met dunne bodem en een aanrader is de zelfgemaakte tiramisu!

Het hotel is centraal gelegen, schoon en netjes. Het ontbijt (7-10 uur) was super! veel keuze, alles is vers en ziet er netjes uit. Als er iets op was werd dit binnen 5 minuten aangevuld tot 10.00 uur. De kamer (111) was mooi ruim, licht, schoon. Echter wél een Te Klein Bed voor 2 personen(120?) en de badkamer was erg krap.

Al met al wel een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2016