Gezellig hotel we gaan zeker nog eens terug

Hotel Air in Berlin ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door h. vf burg

Gezellig hotel we gaan zeker nog eens terug

h. vf burg,
26-12-2015

Hotel ligt op en hele gunstige plek. In de zijstraat van de kurfustendamm. Binnen 200 meter sta je bij de kadawe en de metro waar je goedkoop naar andere plekken kan reizen. Ov is echt heel makkelijk. In het hotel leggen ze het heel goed uit hoe de metro werkt en wat er te doen is. Pand is "oud" maar ik hou van die uitstraling. Het is heel schoon. Wij hadden kamer 317 was erg klein maar prima te doen. Kom niet in berlijn om op mijn kamer te zitten. Ontbijt was basic. De broodjes vond ik prima maar 2 croissantjes als je ontbijtzaal vol zit vind ik wat jammer. Maar wij gaan zeker hier weer naar toe als we naar berlijn gaan

Gereisd met vrienden in december 2015