Weer vandaag12°-1°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Berlin Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel A&O Berlin Hauptbahnhof in het Nederlands

Prima hotel

Lari,
16-2-2019

Ontbijt is goed, veel keuze

Gereisd met vrienden in februari 2019

Het hotel ziet er niet mooi en nieuw uit. Ook is de ontbijtzaal erg klein en is er bijna geen zitplaats. Het personeel is erg onaardig en de security komt zomaar ongevraagd de kamers binnen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Kleine kamers en harde bedden. Geen service van het personeel. Goedkoop, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in november 2011

HotelSpecials.nl

Fijn hotel/hostel voor verblijf in Berlijn

mena_7-huizen
26-12-2012

Prima hotel om een aantal dagen te verblijven, zeker als je je bedenkt 'het is toch alleen maar om te slapen'. Dichtbij de hauptbahnhof. Het personeel is jong maar zeer professioneel, vriendelijk en zeer behulpzaam. Het onbijtbuffet is goed en de kamers zijn goed schoon.

Gereisd met vrienden in december 2012

redelijk

Anoniem
24-3-2012

Het is een mooi Hotel met nette kamers en aardig personeel,

verder zitten ze dicht bij de winkels en kan je makkelijk even naar de winkel om wat te kopen.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Topper

Tom
23-2-2011

Uitstekend adres voor een goede goedkope overnachting bijna voor de deur van het Hauptbahnhof. Vriendelijk behulpzaam personeel, schone ruime kamers. De inrichting is "basic" maar prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

hotel is een bouwput.

selena
16-8-2010

dit hotel was pas een maand open toen wij er kwamen en dat was te merken.

om te beginnnen was men onze (vooruitbetaalde) reservering kwijt. gelukkig was het pas 5 uur dus we kregen nog een kamer. die al bezet bleek.

uiteindelijk kregen we toch een kamer. weinig luxe (logisch voor dergelijke prijzen) maar wel ruim genoeg: 6bedden+tafel+stoelen voor 4 personen. eigen sanitair. alles nieuw dus nog helemaal schoon.

volgens de hotelomschrijving zijn er gratis parkeerplaatsen achter het gebouw en draadloos internet op alle kamers (1 euro/uur) en een bar bovenin het gebouw. dit was allemaal nog 'under construction'.

ook de ontbijtzaal was nog niet klaar. maar verder was het ontbijt wel ok (4 euro per persoon)

er zit een supermarkt verderop in de straat als je nog goedkoper wil ontbijten/lunchen.

de achterkant van het hotel ligt vlak bij het spoor. dus veel lawaai.

grootste pluspunt van dit hotel is de ligging. goed per auto bereikbaar en op loopafstand van het centraal station

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Berlin Hauptbahnhof in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Berlin Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.