Weer vandaag14°-1°

25 reviews over Hotel A&O Berlin am Zoo in het Nederlands

Dichtbij de attracties in Berlijn

Jacqueline
22-8-2012

De ligging van het hotel was mooi in het midden van de stad, alles was goed te voet af te leggen. De kamers waren echter minder. De bedden kraakten en de kussens waren slecht. Het avondeten was ook minder, maar daarentegen was het ontbijt zeer goed. De mensen die er werkten waren vriendelijk tegen je. Al met al is het goed voor een korte stedentrip maar niet voor een langer verblijf. Het is immers een jeugdherberg en kun je er ook niet al te veel van verwachten.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Dieptepunt van de vakantie

Willem S.
3-10-2011

Een dramatisch hostel waarin het personeel net zo veel kennis heeft als de guestkitchen pannen, borden en bestek; bijna niks dus.

De guest kitchen, bar, lobby en het personeel zijn dramatisch. Veel in het hostel is erg vies. Je kunt beter een dagkaart kopen voor de metro en daar je tijd doorbrengen dan in dit hostel, met afstand het dieptepunt van de vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Dit hotel is gelegen aan 1 van de drukste winkelstraten van Berlijn. Hierdoor zit je eigenlijk 24/7 in het bruisende leven van de hoofdstad van Duitsland.

Het hotel zelf is niet bijzonder, maar ideaal als uitvalsbasis. Verwacht geen hoogstaande kwaliteit!

Een klein aandachtspunt zijn wel de multi bedded rooms. Deze zijn erg goedkoop om in te slapen. Helaas kan het wel voorkomen dat er in de loop van avond ook andere gasten bij jou op de kamer slapen indien je niet de hele kamer hebt afgehuurd!

Ook het draadloos internet is niet gratis, 1 dag is 5 euro, 7 dagen 8 euro.....

Klein leuk extra stukje service is wel dat 1 en 2 persoons kamers gratis gebruik mogen make van de 'sauna'

Gereisd zakelijk in december 2009

Het hotel is eenvoudig, maar netjes en schoon. Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Wij waren met zijn 2en op een 2 persoonskamer, met wc en douche op de kamer. Elke dag schone handdoeken. Verder ligt het hotel erg centraal met vele bezienswaardigheden op loopafstand. Vanuit ons raam keek je recht op de Gedächtniskirche.

Wij gebruikten het hotel alleen maar om te slapen en ons even op te frissen en dan is het een prima accomodatie. Als je van luxe houdt dan kun je hier beter niet naar toe gaan. Voor jeugd is het ideaal!!! Zoals de mogelijkheid om je eigen potje te koken....

Gereisd met partner in augustus 2009

Prima voor een budget

Ruben
2-1-2009

Er was weinig mis aan de kamer die wij hadden, wij waren met zijn 4en en hadden een 4-persoonskamer. De stapelbedden kunnen beter, je ligt letterlijk op een plank, dus zou het niet voor veel nachten doen.

Wij hadden het sowieso maar voor 1 nacht, rest van de nachten hadden we een appartement dat evenduur was, dus (zeker voor groepen) is dat een goed alternatief!

Toen we de kamer in kwamen stond de verwarming roodgloeiend. En als je het raam eenmaal dichtklikt kan je het niet openen zonder de sleutel, dat was wel irritant.

Gereisd met vrienden in januari 2009
2008

..Gezellig Hostel..

Prisje
23-12-2008

Het Hostel is prima geschikt voor mensen die na een overnachting en een ontbijtje de stad Berlijn gaan verkennen. Ideale ligging, direct in de stad en direct bij het openbaar vervoer.

De kamers zagen er netjes, maar simpel uit en het ontbijt was super!

Alleen het personeel vonden we iets minder. Konden ons niet de hotspots van Berlijn vertellen en de Engelse taal was ook niet alles.

Over het algemeen hebben we een prima indruk gekregen en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2008

Een fantastische plek

Ester Beglinger
3-12-2008

Hostel A&O Hostel am Zoo in Berlijn is een gezelllige hostel. Je zit heel centraal.

Gereisd met vrienden in november 2008

goede ligging

van de Waardt
28-10-2008

Goede ligging, alleen jammer dat ze geen 2 persoons bedden hadden. Verder was een tv op de kamer ook wel leuk geweest. Wel netjes en goede service.

Gereisd met partner in oktober 2008

groene eieren is dat normaal?

Familie jansen
28-10-2008

vreselijke vakantie, het hotel was vies egt te goor voor woorden, het eten van de vorige eigenaren lag nog in de wc en een schone wastafel was ook ver te zoeken

dat de badkamer vies was oke maar hoe leg ik mijn kinderen uit dat wat onder zijn kussen lag een gebruikt condoom was...?!

het ontbijt was ook vreselijk de ham rook muf, de salami was bruin en de eiren hard en groen!!

je raad het al naar dat eten heb je voedselvergiftigingen, heerlijk even je behoefte doen op een wc vol haar en strond van anderen...

maar het utizicht was wel mooi

Gereisd anders in oktober 2008

goed

jose mulder
17-9-2008

vanaf de buitenkant zag het er niet zo leuk uit, maar binnen was zeer goed. een goed hotel, voor weinig geld, goeie ligging voor het winkelen en het topenbaar vervoer was ook zeer dichtbij.

het hotel was schoon en ze geven goed informatie wat je kunt doen in de stad. geen minpunten

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Berlin am Zoo in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Berlin am Zoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.