Appartement A&O Apartmenthaus Berlin

1 review over Appartement A&O Apartmenthaus Berlin in het Nederlands

Lekker centraal

sachagroot
25-6-2011

Apartmenthaus Berlin ligt tegenover A&O hotel en hostel. Het is een eenvoudig apartement, maar het was er schoon en als je in Berlijn bent kom je er alleen om te slapen. Ontbijten konden we aan de overkant in het hotel voor €4 pp. En het ontbijt was heel goed. Beter als in sommige 4 of 5 * hotels. De prijs voor het apartement was in november € 45 per nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement A&O Apartmenthaus Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement A&O Apartmenthaus Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement A&O Apartmenthaus Berlin scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.