Hostel 3 Little Pigs Berlin

Hostel
Hostel 3 Little Pigs  Berlin
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor 3 Little Pigs Berlin voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hostel 3 Little Pigs Berlin in het Nederlands

Sfeerloos

Esmee
8-5-2016

Geen gezellig hostel, weinig activiteiten.

Niet heel schoon hostel en mijn lakens stonken..

Er zijn lockers aanwezig alleen moet je zelf een slotje hebben.

Ik heb hier geboekt voor 5 nachten, bij aankomst kreeg ik te horen dat ik na 3 nachten naar een andere kamer moest.

Je kan ontbijten voor 6euro echter stelt het niet veel voor, aan te raden om buiten de deur te eten.

Great place to stay!!

M-A-Hollander
6-7-2013

Nice staff, good room. It was a nice and easy going stay!

Prachtige plaats voor backpackers

Jellereijenga
16-5-2013

Vlakbij Metro

Gezamelijke Slaapzaal

Prima ontbijt ( lekker uitgebreid)

Mooie douches

Schoon

Vriendelijk Personeel

Zeker aan te raden

Daisy
15-3-2011

3 little pigs hostel is wel een hostel, maar met zeer goede kwaliteit. Wij hadden een double ensuite kamer en de badkamer was erg school (alleen het doucheputje liep niet goed door) en ook de bedden waren van goede kwaliteit.

Zeker voor deze prijs erg aan te raden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel 3 Little Pigs Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel 3 Little Pigs Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.