Reviews over Ahrensfelde

Goed voor een stedentrip

Fritsl,
    19-9-2015

Goed hotel met ruime kamer en badkamer.

ontbijtbuffet en diner zijn ook goed.

trein naar Berlijn Hbf stopt zowat naast de deur.

goed hotel voor een stedentrip

fritsl,
    13-9-2015

wij hadden een ruime kamer met keukentje. goede bedden en ruime badkamer. ontbijt en diner

waren ruim voldoende.

Prima hotel voor stedentrip

C. Brusselaars,
    22-4-2015

hotel ligt afgelegen maar direct aan een station waarmee je naar Berlijn kan. Kamers groot met een keukentje en zitje. In de omgeving niets te doen. Ligt op een industriegebied. Personeel behulpzaam en Duits kordaat. Lijkt onvriendelijk maar een glimlach doet wonderen.

Goed hotel

Willem en Ineke,
    12-4-2015

We waren wat huiverig gezien de beoordelingen die op zoover stonden. We waren blij verrast toen we aankwamen.

Personeel vriendelijk

Mooie kamer en schoon

Mooi uitzicht maar dat kwam omdat wij aan de voorkant zaten

Goed ontbijt en diner was ook lekker

De accomodatie is op industrieterrein maar wij hadden hier geen hinder van. Er was zelfs in de buurt een supermarkt en een Mac Donalds.

Wij waren hier ivm 4 daagde busreis van Bolderman. Nou het was super!! Alles was perfect geregeld . Volgend jaar gaan we weer zeker mee!

Jammer dat er geen beter personeel is....

alaan,
    1-12-2014

3 Nachten hier geweest als onderdeel van een pakketreis met de bus. Kamer is prima en bij het ontbijt voldoende keus. Complete gezelschap moet in een ruimte ontbijten die te klein was voor de hele groep. Personeel is zeer onvriendelijk en totaal niet servicegericht. Eigen drankjes meenemen, want in de avond is er niets te krijgen. Ligging naast een station is prima, je bent met die trein in een half uur in Berlijn.

Ahrensfelde scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews