Pension Heidi

PensionWeer vandaag27°12°
Pension Heidi
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Heidi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Heidi in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima week in Pension Heidi in Zwiesel!

Marjan en Lodewijk, 9-8-2011

Eenvoudige, maar nette en schone kamer en badkamer en uitstekende bedden!

Het ontbijt was goed met iedere ochtend verse broodjes, vleeswaren, kaas, e.d. Eigenaar Dave, een zeer vriendelijke brit!, schonk persoonlijk onze koffie tijdens het ontbijt en voorzag ons tegelijkertijd van de nodige info over wat er in de omgeving zoal te doen is.

De ligging van het pension is prachtig, we hadden een schitterend uitzicht over de bergen.

Al met al een prima pension om als uitvalsbasis te kiezen voor de vele aktiviteiten en bezienswaardigheden in de omgeving van Zwiesel!

wij niet meer

Tee, 8-8-2009

zonder een sleutel zowel van de kamer als van de voordeur zaten we 30 minuten op de stoep, uiteindelijk naar binnen gelaten door een uitsrst vriendelijk engels paar die wel een sleutel hadden. De eigenaren waren gewoon niet thuis, dat doe je NIET, als je gasten hebt.

Toen we de volgende ochtend wilde ontbijten en daar 10 minuten vóór half 9 zaten, kregen we de sneer Ik zeg toch half 9. Nee vriendelijk is m.i. echt anders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Heidi in Zwiesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Heidi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Heidi scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.