Appartement Familienbauernhof Wenzl

Appartement Familienbauernhof Wenzl

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°12°

1 review over Appartement Familienbauernhof Wenzl in het Nederlands

familievakantie op boerderij met paardrijden

Roos Wibier
25-10-2013

Heerlijke familievakantie op een zeer kindvriendelijke boerderij waar kinderen iedere dag gratis mogen paardrijden ( en paardrijlessen tegen een geringe vergoeding). Er zijn veel dieren om te knuffelen ( pony's, katten, geiten, konijnen en koeien) en veel speelruimte (speelschuur met tafeltennis, glijbaan, tafelvoetbal, klimwand en veel meer) buitenruimte met fietsen en skelters, kortom een kinderparadijs ( waar ze zich de hele dag uitstekend vermaken)

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Familienbauernhof Wenzl in Zwiesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Familienbauernhof Wenzl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.