Hotel Krone

40 reviews over Hotel Krone in het Nederlands

Prima doorreishotel

Bert
18-6-2018

In februari en in mei van 2018 een nacht doorgebracht in het hotel op doorreis.

Hotel is de afgelopen periode geheel opgeknapt. Alles is aangepakt al is men nog net niet helemaal klaar met sommige kamers.

Restaurant is prima en het ontbijtbuffet is ook goed. Prima koffie, eitje, sapje en verse broodjes.

Hotel ligt in het dorpje, 5 minuten van de autobahn. Parkeren kan op het eigen terrein van het hotel.

In het dorpje is verder niks te doen. Het heeft (uiteraard) wel zijn eigen bierbrouwerij. Het restaurant bij die brouwerij is overigens ook een prima alternatief voor als je niet in Krone zou willen/kunnen eten.

Doorreishotel

van der Geest
23-7-2015

Hotel ligt in plaatsje Geiselwind, tussen Wurzburg en Nurnberg. Karakteristiek hotel gelegen tegenover de kerk, en slechts enkele minuten van de autobahn. Eenvoudige kamers maar bedden zijn goed. Het doet wat oud aan, maar voor overnachting prima. Kamer was schoon met douche. Ontbijt en diner waren meer dan voldoende.De volgende keer op doorreis, zeker weer dit hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Nooit meer

Eric
13-1-2014

Te slecht voor 1 overnachting. Zeer gehorig, gebrekkige voorzieningen.

Goed voor doorreis

Linda
25-2-2013

Dit hotel wordt veel gebruikt door groepen die op doorreis zijn richting Kroatie en ligt dicht bij de snelweg. De kamers zijn zeer degelijk en goed ingericht. Beneden is er een eetzaal waar een simpele maaltijd en ontbijt wordt verzorgd. Het is een mooi typisch duits hotel met veel houtsnijwerk. Je kan de avond doorbrengen op je kamer of een kort rondje lopen door het dorpje. Naast het hotel zit een kroeg.

Erg gastvriendelijk ontvangen.

riek
        25-9-2012

Omdat we door de vele files die er die dag waren erg laat aankwamen, is er telefonisch contact geweest met het hotel. Het was geen enkel probleem, er werd zelfs aangeboden om de sleutel ergens neer te leggen, zodat we toch binnen konden als niemand meer mocht zijn. Het is niet nodig geweest, omdat ze langer op de receptie zijn gebleven. Heel gastvriendelijk! Ook het ontbijt s'morgens is keurig verzorgd. Kamers zijn wat gedateerd, maar wel heel netjes, en schoon.

Ideaal gelegen voor stedentrip Augsburg

Pieter
        28-8-2012

Familiehotel wat goed ingericht is voor gezinnen met kinderen.

Net hotel als tussenstop

Anoniem
        7-8-2012

Net, wat gedateerd hotel direct aan de snelweg. Het dorpje is niet echt bijzonder maar gelukkig konden wij heerlijk eten in de gaststube van het hotel voor maar weinig geld. De kinderen konden zich prima vermaken met de bakken lego die op tafel stonden in de gaststube. De familiekamer was netjes met een aparte wc. Al met al, alleen maar lof en wie over het eten durft te klagen moet vooral thuis blijven.

prima hotel

van Elst
        19-9-2011

begrijp de negatieve opmerkingen niet.geboekt via een reisburo voor 7 dagen.vriendelijk personeel,prima ontbijt,goed avondeten.

geen moeite teveel voor het personeel.kamer schoon,ieder dag schone handdoeken en een opgemaakt bed.wij hebben er iedere dag gegeten en kregen bij het weggaan nog een fles wijn kado!!!.

het is maar wat voor eisen je stelt voor € 24,= per persoon per nacht.

je bent wel erg verwent als je het eten slecht vind(meestal stelt het thuis dan weinig voor)we zijn echt wel in veel duurdere hotels geweest waar het minder was.

dit hotel is echt wel een aanrader.

zeer vervuild Hotel

P. de Lange
        26-8-2011

Hotel Krone boeken wij meestal op de terugweg van onze vakantie in italie of Kroatie, in 2008 vonden wij het al erg smoezelig worden, maar ach je kan er je auto met vakantie spullen heerlijk op eigen terein kwijt, en het eten was er altijd erg goed, en de kamers zouden in drie jaar toch wel opgeknapt zijn, dat was het argument om er dit jaar weer heen tegaan.

Nou dus niet er was alleen maar drie jaar vuil bij gekomen, de twee kamer die wij toe gewezen kregen waren smerig, we vroegen aan de uiterste vriendelijke dame van de receptie of we nog twee kamers mochten zien en dat mocht, ook deze waren vuil en zeer gedateerd.

Nee hotel Krone daar komen wij niet meer.

Ligging voor 1 nacht op doorreis is het ok maar voor 2 dagen legoland ( 3 overnachtingen ) vinden wij het geen aanrader Ontbijt is wel ok maar voor 1 extra broodje voor baby van 13 maanden om mee te nemen moesten wij gelijk 5 euro betalen ?

Diner is niks bijzonders en de bediening s avonds kan wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Kamers doen een beetje oud aan en waren niet echt schoon.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone in Zusmarshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krone scoort een 6.63 uit 10 op basis van 40 reviews.