Reviews over Zusmarshausen

Prima doorreishotel

Bert,
    18-6-2018

In februari en in mei van 2018 een nacht doorgebracht in het hotel op doorreis.

Hotel is de afgelopen periode geheel opgeknapt. Alles is aangepakt al is men nog net niet helemaal klaar met sommige kamers.

Restaurant is prima en het ontbijtbuffet is ook goed. Prima koffie, eitje, sapje en verse broodjes.

Hotel ligt in het dorpje, 5 minuten van de autobahn. Parkeren kan op het eigen terrein van het hotel.

In het dorpje is verder niks te doen. Het heeft (uiteraard) wel zijn eigen bierbrouwerij. Het restaurant bij die brouwerij is overigens ook een prima alternatief voor als je niet in Krone zou willen/kunnen eten.

Tussenstop overnachting in het appartement

Marian,
    21-8-2017

Ontbijt eenvoudig, maar goed, gezellige gasthof. Kwamen om 21.00 aan zonder reservering en keuken dicht maar een typische brettljause was geen probleem. Ligging binnen 10 minuten vanaf de snelweg in klein dorpje.

Wij betaalden 83 euro voor 3 personen incl ontbijt

Doorreishotel

van der Geest,
    23-7-2015

Hotel ligt in plaatsje Geiselwind, tussen Wurzburg en Nurnberg. Karakteristiek hotel gelegen tegenover de kerk, en slechts enkele minuten van de autobahn. Eenvoudige kamers maar bedden zijn goed. Het doet wat oud aan, maar voor overnachting prima. Kamer was schoon met douche. Ontbijt en diner waren meer dan voldoende.De volgende keer op doorreis, zeker weer dit hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Zeer gemoedelijk Gasthof

Sandra,
    12-8-2013

Bij aankomst werden we hartelijk en gemoedelijk ontvangen. Onze familiekamer was goed verzorgd. De bedden lagen prima. De inrichting is wat gedateerd, maar schoon en netjes onderhouden.

Wij hebben 2 x heerlijk gegeten in de Biergarten, kleine maar goede kaart. Wat op tafel komt is goed bereid en smaakvol. Ook voor de kinderen staan er leuke dingen op de kaart. Het ontbijt is goed verzorgd. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van lokale (boeren-) produkten.

Iedereen doet zijn best om het de gasten naar hun zin te maken.

Voor ons was het een uitvalsbasis naar Legoland, dit ligt ong. 20 - 30 minuten rijden van het Gasthof.

Het Gasthof ligt makkelijk te bereiken vanaf de A8 en is een goede onderbreking op de reis naar Oostenrijk of verder. Om de drukte rondom Munchen te vermijden zijn wij vanaf hier via Silvensteinsee en Aachensee naar het Zillertal gereden, prachtige route, zonder oponthoud. We kwamen uitgerust en ontspannen aan.

prima overnachtingshotel

Ponsen,
    10-8-2013

Wij zijn dit jaar voor de 2e x in dit hotel voor een overnachting. Hiervoor is het een prima hotel. De kamers stellen niets voor. Voor ons doel prima, douche, slapen en de volgende ochtend op doorreis. Het ontbijt is prima. Het halfpensiondiner is ook goed. De prijs/kwaliteit is echt goed. De eigenaren zijn vriendelijk. De ligging is aan een drukke straat dus vraag om een rustige kamer aan de achterkant. Het ligt net van de snelweg af, dus voor doorreis weer prima geregeld.

Zusmarshausen scoort een 7 uit 10, op basis van 6 reviews