Hotel Knorz

Met jonge kinderen

Mooi hotel

Eva
24-5-2016

Samen met mijn dochter hier zes dagen geweest. Mooi hotel, mooie kamer, we hadden samen een tweepersoonskamer met uitzicht op de tuin, fijne bedden. Heel kindvriendelijk, tuin om in te spelen, met zandbak en schommel en beneden in de hal een tafel vol Playmobil en een kast vol spelletjes. Lekker ontbijt elke morgen met volop keuze in brood, beleg, ontbijtgranen, fruit. Ik was mijn oplader voor de telefoon vergeten en toen ik vroeg waar er een winkel was waar ik een nieuwe kon kopen, mocht ik er zomaar één lenen van het hotel. Veel gasten waren er maar kort, op doorreis of voor een dagje Playmobil Funpark (erg leuk!) maar er zijn ook genoeg andere dingen te doen zoals een bezoekje aan de stad Nürnberg, de dierentuin of het zwembad. Op hooguit 5 minuten lopen zijn diverse restaurants te vinden en een lekkere ijssalon.

Wij sliepen met z'n vijven in een familie-appartement VI in naastgelegen gebouw. Nieuw, ruim en schoon. Het bed in de slaapkamer slaapt heerlijk, de bedbank in de woonkamer vond ik voor mezelf wat aan de harde kant, maar de kinderen vonden het prima. Tevens was er een bed bijgeplaatst, was ook goed. De parkeerplaats was 2,10 hoog, waardoor wij met onze dakkoffer bovenop daar niet in de konden, maar achter het hotel is ruimte genoeg. Het ontbijt is lekker en er is genoeg te kiezen. Er wordt zelfs een eitje voor je gekookt! Het personeel is heel vriendelijk en in de lobby staat een tafel met playmobil om mee te spelen. Prijs/kwaliteit dik in orde.

Leuk ovenachtingshotelletje

yvonne
12-7-2014

Super vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt, wij hadden appartement 2. Ruime kamer met keukentje en apart gedeelte waar stapelbed voor de kinderen stond. Bedden prima, heerlijke regendouche. Fijn! Volgende dag zo in Playmobilland. Aanrader om in t dorpje avondeten te nuttigen aan het plein tegenover het museum. Leuk voor kids buiten spelen bij een kunstmatig "watervalletje". Eigenaar heeft bootjes die ze kunnen gebruiken om mee te spelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Knorz voor je op een rij gezet:

Leuk en een super ontbijt

Miriam
19-5-2013

Top locatie, 3 minuten naar het centrum en een half uurtje te voet naar Playmobilland. Kamer wat verouderd maar ze zijn aan het renoveren. Prima ontbijt en hele aardige gasten. Jammer dat ik voor de dochter (9 jaar) geen kinderkorting kreeg.

fantantatische hotel kind vriendelijk

arieenjoke
18-6-2011

wij werden heel vriendelijk ontvangen,de kamer was heel goed ook konden de kinderen er doen en het was er niets te veel .

smorgens kon je bij het ontbijt elke morgen een warm eitje krijgen.

er was voldoende worst kaas en jam ect .

warme thee en koffie of andere drankenn kon je nemen.

Het was 20 minuten lopen van het Playmobilpark dat is ook een leuk adres voor kinderen

op het plein waren er genoeg eet gelegenheden om je avond maaltijd te nemen.

bij het naar huis gaan mocht ons kleinkind een cadeau uit zoeken dit vond hij geweldig dit is een adres om aan te bevelen

Hotel gelegen op 5 wandelminuten van het centrum en 20 wandelminuten (en een krappe 10 autominuten) van het Playmobil FunPark.

Kamer was redelijk gedateerd maar schoon en netjes. Wel warm, want geen airco. Vriendelijk personeel. Ontbijt kleinschalig maar kwalitatief goed.

Publiek vrijwel allemaal gezinnen met kinderen die een bezoek brengen aan het Playmobil FunPark. Dit park is (met name met mooi weer) een enorme aanrader voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10, als tussenstop naar het zuiden!

We hebben een aantal aanbieders voor Knorz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Knorz in Zirndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Knorz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.