Vakantiehuis Haus Babette

Vakantiehuis Haus Babette

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Haus Babette in het Nederlands

Mooi vakantiehuis, ideale combi met playmobilpark

Tessa Groenen
12-8-2015

Wij zijn hier twee nachten verbleven met kinderen van 1 en 4. Mooi schoon huis, vriendelijke eigenaar en keurig ingericht. Beneden keuken met alle inventaris, badkamer met handdoeken en woonkamer. Boven 2 ruime slaapkamers waarvan er één zeer geschikt is voor kinderen. Er was een kinderstoel en traphekje aanwezig. Op loopafstand bakker en supermarkt. 5 minuten met de auto naar playmobil funpark (aanrader voor jonge kinderen!) We betaalden 160 euro voor 2 nachten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Babette in Zirndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Babette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.