Weer vandaag9°-3°
7,5

15 reviews over Camping Camping zur Mühle in het Nederlands

Top voor Playmobil en goedkoop!

Chantal,
14-8-2018

Ideale camping voor bezoek aan Playmobil fun park. Camping is super simpel en de prijs heel laag. Camping heeft een kleine speeltuin en verder niet zoveel. Restaurant is heerlijk en wederom heel goedkoop. Sanitair is ook heel netjes. Zelfs met grote regen douche in sommige douches. Ik zo u er niet graag twee weken staan maar op doorreis tip top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor een betaalbare prijs

Karin,
26-8-2017

Hebben hier 2 nachten gestaan omdat we op de terugreis vanuit oostenrijk een bezoek wilden brengen aan playmobilland. Deze ligt 5 min rijden vanaf de camping.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en de plek was ruim voor auto en caravan. Sanitair is wat verouderd maar wel netjes en schoon.

Als je de volgende morgen op tijd wilt vertrekken kan dat vanaf 6.30, wel even de avond ervoor afrekenen.

Voor de kinderen is er een leuke speelplaats.

Wij zullen hier zeer zeker nog eens komen in combinatie met bezoek playmobil

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping voor doorreis of n paar dagen

Moniek,
19-8-2017

Goedkoop, net sanitair (gratis tegenwoordig), ideaal in combinatie met playmobil, maar bijvoorbeeld ook voor bezoek Neurenberg. Ik zou er geen weken willen staan, maar voor paar dagen echt prima (wij waren er zelf maar 1 nacht). Camping staat in hoogseizoen dagelijks vol. Soms is het zelfs nodig te reserveren voor het trekkersveld, want daar is ook maar n plaats of 10. Restaurant eenvoudig maar spotgoedkoop.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima trekkers camping

Eric,
17-8-2017

Op de terugweg vanuit Hongarije was dit onze tussenstop. We hebben er twee nachten van gemaakt omdat we nog in Nurenberg wilden kijken. Douchen is ondertussen gratis, sanitair is prima, schoon en goed bruikbaar. Wij zijn met onze twee dochters van 10 en 12 hier geweest, dus geen Playmobil. Verder prima service van de dame aan de receptie, wij wilde vroeg weg nog voordat de receptie open was, dus betaling een dag eerder en de poortsleutel kon door de brievenbus.

Verder geen bijzonderheden. Denk er wel aan dat de stroomrekening apart berekend wordt dmv een meter die je zelf niet ziet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prima camping voor een paar nachten. Sanitair redelijk doch schoon. Keurige prijsstelling. veel doortrekkers voor een paar nachten irt bezoek aan play mobil land (15-20 min lopen). Restaurant heeft eenvoudige kaart. Speeltuin stelt niet veel voor. Vaste staanplaatsen zijn een rommeltje. Let op: je betaalt voor stroomverbruik, maar de meterstand kan je niet zelf aflezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima overnachtingscamping

inge
12-8-2015

WIj hebben de camping vooral gebruikt als overnachtingscamping voor bezoek aan playmobilland. Deze plekken zijn prima om even te staan. Er is een groot speelapparaat voor kleine kids aan de entree. Sanitair is prima, niet spectaculair maar precies genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Meer een doorreis camping.

henny
25-7-2015

We hadden niet gereserveerd maar hadden het geluk dat er nog één plek vrij was. Voor je bij de camping bent moet je over drie drempels die wat aan de hoge kant zijn. dus heel langzaam er over heen rijden. Wij zijn hier één week geweest en stonden vlakbij het toiletgebouw en dat is niet zo erg maar het gegooi met de deuren is vreselijk. Er is in de omgeving veel te zien vooral als je kleine kinderen hebt is een bezoek aan Playmobielland erg leuk. Vlakbij ligt Fürt en ook Nurnberg is niet zover weg. Er zijn erg veel supermarkten en ze hebben een grote keuze in groeten en fruit. Vaak hebben ze ook een goede slagerij met vers vlees en niet het verpakte vlees. Het restaurant op de camping heeft een goede keuze alleen moet je erg lang wachten op je eten en als je op het terras zit wordt je door vliegen en muggen en wespen belaagd dus oppassen. De dame op de receptie was erg behulpzaam en vriendelijk. Er zijn ruime plekken voor de kampeerders.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima in combinatie met Playmobil Funpark

admin_16
16-8-2014

Onderweg naar Oostenrijk hebben we 2 nachten op deze camping gestaan omdat we een dagje naar Playmobil Funpark gingen. Als doorreis-camping is het goed te doen, de plekken zijn redelijk ruim en het is heel dichtbij het Playmobil Funpark. Er is een speeltuin voor kinderen, het sanitair is niet echt schoon, zoals hieronder ook al beschreven moet je aan de buitenkant van het douchehokje €0.50 betalen om warm

water (5 min) te krijgen voor de douche. Het is niet zo makkelijk om nog een muntje erbij te doen in het apparaat omdat dit buiten het douchehokje is. 2 tegelijk lukt ook niet dan ben je 1 muntje kwijt. Om 7.45 komt er een busje op het terrein waar je verse broodjes kan kopen (dan moet je er ook echt staan want kom je later dan is de broodbus al weg).

Kortom, als doorreiscamping goed te doen maar zou er zeker niet langer willen staan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijne camping.

Met een leuke speeltuin, goed restaurantje, verouderd, maar schoon sanitair. Op loop afstand van PlaymobilLand (nurnberg), en als uitvals basis naar Nurnberg ook zeer geschikt. Vriendelijke ontvangst, goede informatie voorzieningen over de omgeving en wat er te doen is.

Minpuntje, de Mittagruhe, beetje ouderwets en achterhaald, vervelend als je maar 1 nachtje wil blijven in combinatie met een playmobil land bezoek. Het is voor 13.00 aankomen of na 15.00 uur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Te kindvriendelijk kan ook....

Jack
23-8-2012

Goede camping met mooie ruime plekken. Water en stroom op de plek. Zelf plaats uitzoeken. Helaas kozen wij de verkeerde, gelijk bij de ingang rechts. We hadden niet in de gaten dat aan de andere kant van de heg de speeltuin lag maar daar kwamen we nog achter. Op onze plek vooral in de avond lang lawaaiig maar voor bezoekers met kinderen ideaal. Goed sanitair alleen jammer dat de muntautomaat voor de douche buiten het hokje zit. Leuk restaurantgedeelte, goede kwaliteit eten en hele redelijke prijzen. Prima camping voor een bezoek aan Neurenberg, Rothenburg ob der Tauber of Playmobilland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping zur Mühle in Zirndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping zur Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.