4,2

1 review over Camping Kalte Quelle in het Nederlands

Geen hoogvlieger

joke van der kruk
4-7-2009

Wij gingen naar deze camping voor 1 nacht.Zeg dat niet als je incheckt want je wordt dan neergezet klem tegen andere caravans die op doorreis zijn!

Wij zijn Wurzberg nog gaan bekijken en dat is de moeite waard!

Gereisd alleenreizend in juli 2009

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kalte Quelle in Würzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kalte Quelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.