Camping Kalte Quelle ***

Review geschreven door jg

Simpel maar okay

jg,
20-8-2015

Kalte Quelle was voor ons een overnachting camping en dus hebben we er 1 nacht doorgebracht.

De camping is helemaal op "doorreizigers" ingesteld en als zodanig een prima camping.

Het sanitair is gesitueerd in een aantal hooggeplaatste barakken. Schoon en afdoende.

Voor de douches moet je betalen en ik zag bij de heren dan ook hoe iedereen zich buiten de douches uitkleedde en zich dan douchte met open deur. Vreemde gewaarwording die mij niet echt kan motiveren het zelfde te doen.

De prijs vond ik prima want met plm €23 euro in het hoofdseizoen was het de goedkoopste overnachting camping die ik ooit ben tegengekomen.

Wij hebben daar niet van de eetgelegenheid gebruik gemaakt maar wat ik gezien had kon mij niet enthousiast maken .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015