Camping Kalte Quelle

Camping Kalte Quelle
5,3

Matig

18 reviews over Camping Kalte Quelle in het Nederlands

Hooguit een nacht als passant verblijven!

Gerrit
18-5-2018

Informatie van touroperator is onjuist. Geen wifi overal, maar wifizone bij receptie. Douches €1 per 5 min. Je staat erg dicht op elkaar.

Rainer Binder

Rainer Binder
28-10-2017

Schöne Lage am Main, etwas chaotische Vergabe des Stellplatzes, Sanitäre Anlagen könnten sauberer sein

Keurige camping

Ingrid
9-9-2017

Wij vonden de camping prima om te overnachten. Toilet en douchen prima. Je hoort inderdaad de trein, maar wij vonden het wel meevallen,personeel was vriendelijk.

Prima uitvalbasis voor wurzburg. En dat van je fiets over een brug tillen, nou die brug moeten wij nog tegenkomen. Je kan prima op de fiets over het fietspad naar wurzburg. Heel eenvoudig het water volgen en je komt er vanzelf. Prima naar ons zin gehad daar.

Dit nooit meer

Willem
11-8-2017

Verschrikkelijke camping . Geen oog dicht gedaan

Elk 15 min een vracht trein die langs dendert

Kleiner Campingplatz direkt am Main

V.v
5-6-2017

Kleiner CP direkt am Main.

Leider mit sehr unfreundlichem Betreiber

Nach einer sachlichen Diskussion drohte er uns wenn wir ihm eine schlechte Bewertung geben.

Dieser CP wird uns wohl nicht mehr sehen.

Aangereden viel het tegen met wat we hadden gezien op de website. Nl. het leek wel op een uitdragerij met heel veel caravans opgeslagen aan de rand van de camping aan de Main. Maar op de camping zelf merkte je daar niks meer van en kijk je mooi uit op de hellingen met wijngaarden. En voor 1 of 2 nachten prima, want wij wilden Würzburg bezoeken. Daar bleek dat dat heel goed op de fiets zou kunnen, 8 km langs de Main. Maar het fietspad ligt wel aan de andere kant van de Main, maar iets voorbij de camping kon je oversteken over een sluis, ganz einfach. Nou er is geen goot voor de fiets dus die moet je dragen. Dus dat is pittig voor elektrische fietsen of oudere mensen. Ook is het een open rooster, dus ik m.n. vond het best wel eng. De wc’s(in een toiletwagen? bereikbaar via een trap) zagen er wat houtje touwtje uit, maar 2 damestoiletten veel te weinig want ook veel vaste staanders. Voor de heren ook 2 plus 2 urinoirs. Douche niet gezien, want met een douchemunt idd zeer ouderwets. Ook geen afgesloten wascabines. Afwassen in het donker moet bij 1 klein lampje. Biergarten toereikend, voor een warme hap. M.n. de (oudere)dame was niet enthousiast, en men had ons zonder medeling op een stroommeter aangesloten omdat men dacht dat wij illegaal stroom aftapten want ze hadden gezien dat er een snoer uit onze auto naar de caravan liep(zwei mahl Strohm zwei Mahl bezahlen). Maar dat was van ons koelkastje wat we niet buiten wilden laten staan i.v.m. regen. Dus de avond ervoor al afrekenen zodat we meteen de volgend morgen weg konden, kon hierdoor niet. Er is een broodjesservice, maar wij hebben er geen gebruik gemaakt.

Freundlicher Empfang. Gut gelegener Platz am Main. Sitz- und Bademöglichkeit am Fluss. Restaurant mit grossem Biergarten.

Gratis-Shuttle zur Strassenbahn-Haltestelle.

Von dort ins Zentrum von Würzburg ca. 15 Min.

Kein Lebensmitteleinkauf auf dem Platz. Brötchen- und Getränke-Verkauf.

Vom WC-Haus zu den Duschräumen muss um das Restaurant herum gegangen werden, da in getrennten Gebäuden. W-LAN nur nähe Rezeption.

Simpel maar okay

jg
20-8-2015

Kalte Quelle was voor ons een overnachting camping en dus hebben we er 1 nacht doorgebracht.

De camping is helemaal op "doorreizigers" ingesteld en als zodanig een prima camping.

Het sanitair is gesitueerd in een aantal hooggeplaatste barakken. Schoon en afdoende.

Voor de douches moet je betalen en ik zag bij de heren dan ook hoe iedereen zich buiten de douches uitkleedde en zich dan douchte met open deur. Vreemde gewaarwording die mij niet echt kan motiveren het zelfde te doen.

De prijs vond ik prima want met plm €23 euro in het hoofdseizoen was het de goedkoopste overnachting camping die ik ooit ben tegengekomen.

Wij hebben daar niet van de eetgelegenheid gebruik gemaakt maar wat ik gezien had kon mij niet enthousiast maken .

oud-bollig en veel te duur

ellen
26-7-2015

chagrijnige receptie. Voor het douchen moet je munten kopen 1 euro per keer. Per dag moesten we 38 euro afrekenen. Veel te veel voor wat ze boden. Toilethok met 2 toiletten, veel te weinig en te klein. Douches (niet bij de toiletten) achter de receptie , geen deuren,

's Avonds weinig verlichting bij het sanitair "gebouw".

schön gelegender Campingplatz

Uwe Hühnerbein
16-8-2014

Wir waren zufrieden :) . Es ist ein sehr schon gelegener Campingplatz. Wir reisten mit zwei großen Hunden und mit dem Wohnwagen an. Man konnte mit den Hunden den Platz sehr schnell verlassen und hatte ein schönes Spaziergelände direkt am Main :) . Auf dem ganzem Platzgelände wird sehr auf Ordnung geachtet. Das finden wir sehr gut.

Das kleine gemütliche Lokal mit Biergarten direkt am Mainufer lädt zum Verweilen ein. Die Speisekarte ist zwar klein hat aber für jeden Geschmack etwas zu bieten. Mir schmeckte besonders der tolle Kartoffelsalat. :) Das einzige was verbesserungsfähig wäre wären Duschvorhänge bei den Duschen. Sonst sind alle sanitären Anlagen sehr sauber! Auf dem Platz wo die Übernachtungsgäste stehen ist ein kommen und gehen aber das ist ja auch normal . Uns hat es gefallen und wir werden noch sehr oft diesen Platz aufsuchen :).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kalte Quelle in Würzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kalte Quelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kalte Quelle scoort een 5.25 uit 10 op basis van 18 reviews.