Weer vandaag19°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Würzburg voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel B&B Hotel Würzburg in het Nederlands

Goed genoeg

Simone
10-3-2018

Een overnachting geboekt op een familiekamer voor de wintersport naar Oostenrijk. Ter plaatse aangekomen was de familiekamer overboekt omdat we niet voor 7 uur aanwezig waren. Dit stond in de kleine lettertjes. Desondanks prima opgelost met 2 kamers, voor een lagere prijs, en voor ons gezin was dat een prima oplossing. De communicatie verloopt wel in hele kleine lettertjes. Het ontbijtbuffet is prima, maar passen en meten, aan de kleine kant, waardoor je echt in grote drukte ontbijt. Een prima doorreishotel in het centrum tegenover de bioscoop.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima no-nonsense hotel voor kort verblijf.

Alexander Vervoordeldonk
1-9-2017

Prima no-nonsense hotel voor kort verblijf. Kamers zijn modern, zakelijk ingericht en voldoende ruim, voorzien van alle basis benodigdheden, airco incluis. Parkeren is mogelijk bij het hotel op een groot afgezet terrein. In- en uitchecktijden zijn prettig (14.00 uur-22.00 uur en 12.00 uur). De WiFi is goed. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Het hotel ligt niet ver van de snelweg, vlakbij twee tankstations, een park en op ongeveer 10 minuten loopafstand van het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

leuk doortrekhotel+ stad

Lobi
29-8-2015

verzorgd, kamers voldoende ruimte, wel maar 1 handdoek voorzien, shampoo en zeep voorzien, goede bedden, goede dekens, lekker ontbijt restaurantjes wel 10' te voet naar het centrum/water : aanrader om te eten Brauerei-Gasthof Alter Kranen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Ideaal doorreishotel

jefvandaele
12-5-2015

Wij hebben onderweg naar onze skivakantie hier 1 nachtje blijven slapen. Modern hotel net buiten Wurzburg (wat trouwens een mooie en leuke stad is). Zeer rustig gelegen. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Würzburg in Würzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Würzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.