Matig

Weer vandaag2°-6°

1 review over Gasthof Landgasthof Schweizerhof in het Nederlands

We hebben het beter gehad en waren teleurgesteld

hugoellyduran, 29-5-2012

Het hotel ligt erg afgelegen en de bouwstijl doet Oostenrijks aan. Het hele hotelgebeuren doet nogal rommelig aan en in zijn totaliteit is het zeer gedateerd en het is er erg gehorig. Onze kamer meet ca. 23 m2, heeft een groot balkon met stoelen en een tafeltje, en er staat een groot 2 persoonsbed met nachtkastjes. Verder hebben we de beschikking over een bureautje met stoel, 1 fauteuil en klerenkast. De badkamer is klein en ook niet volgens verwachting met een douchecabine waar je niet met gemakkelijk in en uit kan stappen. Verder, tegelvloer met groezelige matjes, geen koelkastje, geen kluisje, gratis internet, geen airco, gratis parkeren en redelijke verlichting.

Ontbijt: voldoende. HP diner: matig.

Ons oordeel: Geschikt voor 1 nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Schweizerhof in Wonneberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Schweizerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Schweizerhof scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.