Reviews over Wolnzach

Hotel Hallertau toegankelijk en aan te bevelen

Maria Geurts,
    31-12-2010

Hotel Hallertau is een prachtig, 5 jaar oud hotel dat geheel toegankelijk is voor rolstoelgebruikers. De kamers zijn ruim, de badkamer is ruim, er ligt geen tapijt (handig voor de rolstoel). De gang is extra breed. Ook voor mensen zonder rolstoel heerlijke kamers. Het eten is goed, in buffetvorm, en voor elk wat wils. Er is een mooie welnessruimte met infraroodkabine, sauna en stoombad, bubbelbad en relaxruimte, tegen een schappelijke prijs.

ruime gezinskamer, rustige ligging, luxe ontbijt

Joke,
    17-8-2010

Ideaal voor een overnachting op doorreis. Keurige ruime gezinskamer en douche- en toiletruimte. Helaas geen bad. Wat wij fantastisch vonden is dat wij op nog geen 3 meter afstand van de kamerdeur plaats konden nemen in een heerlijke gezellige relax/zithoek zodat we niet verplicht in de doucheruimte hoefden te zitten toen onze kinderen van 4 en 6 aan hun slaap toe waren. Het personeel is zeer behulpzaam. Gezellig terras. Het hotel beschikt over een gratis parkeergarage en is gelegen in een rustig dorpje vlak in de buurt van de snelweg (die je echter niet hoort). Op nog geen km afstand vind men een geweldig groot en zeer modern buitenzwembad dat van alle gemakken is voorzien (grote glijbaan, kleuterbad, groot apart gelegen peuterbad, grote zonneweide, eetgelegenheid). Wanneer wij volgend jaar weer naar Italie gaan zullen we hier zeker opnieuw overnachten.

Super overnachtings hotel.

verhoef05,
    7-8-2010

Jaarlijks komen wij hier terug als wij gaan overnachten op weg naar onze wintersport akkomodatie.

Super overnachtings hotel

verhoef05,
    7-8-2010

Ieder jaar op weg naar onze Wintersportvakantie overnachten wij in Hallertau.

Vriendelijke personeel, super familiekamers, goed eten, lekker ruime badkamer met douche, wastafel en toilet.

Hotel is netjes, alleen de locatie is niet fantastisch

Anoniem,
    6-5-2008

Hotel is netjes, alleen de locatie is niet fantastisch.