Hotel Hereth

HotelWeer vandaag30°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Hereth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hereth in het Nederlands

Gewoon goed voor weinig geld

Peter vd Wolf
26-9-2016

De kamers, in het nieuwbouw gedeelte zijn ruim, voorzien van goede bedden en mooi sanitair.

Het avondeten was van een goede kwaliteit en niet duur voor Nederlandse begrippen. Het ontbijtbuffet was uitgebreid.

Het hotel wordt gerund door een ouder echtpaar en hun motorrijdende zoon, die ook de kok is.

Het wordt ook als motorhotel aangeboden en is als zodanig zeer geschikt. Mooie omgeving, is gelegen in het Frankische Wald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hereth in Wirsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hereth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hereth scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.