Reviews over Wildflecken

super

jaannes,
    11-5-2012

leuke nette camping met prachtig sanitair, mooi wandelgebieden in de omgeving,wij staan dit jaar voor de 3e keer op deze camping en het is aankomen en zoek maar rustig zelf een plekje uit, meestal gezellig aan het water, en van het lawaai van de weg heb je eigenlijk geen hinder valt reuze mee.

Rustige camping in grandiose omgeving

Hans,
    18-8-2011

een wat oudere camping, maar goed onderhouden. De omgeving is schitterend en nodigt uit voor het maken van wandelingen en autotochtjes. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ondanks het grote aantal vaste plaatsen een rustige camping en dicht bij de Autobahn