Wiesenttal

Geweldig

Frans en Netty,
    7-1-2016

Alles Top

Vriendelijk personeel ,zeer nette ruime kamer

De keuken is uitmuntend, 4 gangen diner met salade

buffet zo uitgebreid hebben wij het nog nooit meegemaakt. Je kunt mooie wandelingen maken in de omgeving en de stad Bamberg is ook de moeite waard. Graag komen wij nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Een hotel om terug te komen!

Dirk,
    5-4-2015

Een hotel waar de klant nog "koning" is. Uitgebaat door een familie waar "Gastvrijheid" hoog in het vaandel staat. Mooie kamers, vriendelijk personeel, geen vraag is te veel, het diner is er super, eveneens het ontbijt en zeker niet vergeten in de namiddag het "Kaffeetrinken mit Kuchenauswahl", wat een buffet. We hebben ons best gedaan om een minpuntje te vinden, maar vonden er geen! Tevens goed gelegen om mooie wandelingen te maken, of een uitstap met de wagen te maken, mooie dorpjes, alsook interessante kastelen genoeg in de omtrek. Kortom een plaats om terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2015
Wiesenttal scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews