Hotel Schwarzer Adler

Laatste review

prima

r. Janssen,
17-2-2017

We waren er in december 2016. Helaas was het restaurant zonder bekendmaking bij touroperator gesloten. Rustdag voor het personeel. We moesten een ander restaurant zoeken. De goedkopere kamers zijn in een bijgebouw.

Kenmerken

17-2-2017

Rustig gelegen

Orianda
9-7-2015

Rustig gelegen hotel, goede grote kamer, helaas in bijgebouw geen lift aanwezig. Via een touroperator geboekt, ik zoek altijd hotels uit met lift. Kreeg kamer in bijgebouw op tweede etage, zonder lift te bereiken. Daar ik maar een nacht bleef en al wat spullen incl. hond op kamer had, heb ik er niets van gezegd.

Kwaliteit en keus eten goed, verse ingrediënten (kruiden/groenten uit moestuin).

Prima overnachting hotel

Linda
27-6-2012

Vlakbij snelweg en toch in een leuk dorpje. Echt Duits klein hotel met prima bediening en superschoon! Ontbijt is ook prima.

Ook het diner was goed en door het schitterende weer hebben we lekker buiten kunnen eten. Leuk terras

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzer Adler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Wiesenbronn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.