Weer vandaag8°-7°

27 reviews over Camping Seehamer See in het Nederlands

Waardeloos

Evelien,
9-8-2018

Totaal geen begrip. Terwijl wij al een overnachtingsplaatsje in maart 2018 gereserveerd hadden, kregen wij na een hele dag file te horen dat aangezien we niet voor 1800 uur aanwezig konden zijn op deze camping we niet meer welkom waren. Hij had vanaf nu “Feierabend” .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Één hele vette dikke streep door die camping

Fam van der Plas,
12-6-2018

Nooit meer naar deze camping

Zeer onvriendelijke mens je kreeg de indruk dat ze liever geen gasten ontving moesten tegen een oud gebouwtje staan waar de luifel niet uit kon draaien,was niet schoon,zijn toe na een kwartier snel weggereden, verwachte dat we wel een half dagdeel betaalde (12euro),naar beneden met een scherpe bocht naar rechts gereden en zijn toen na 750meter bij een camping terecht gekomen met de eigen naam maar alleen 200% beter

Gereisd met partner in juni 2018

Mijdt deze camping Ga er niet naar toe.

Hans,
9-7-2017

Camping ligt pal aan de A8, slechts gescheiden door een houten wand.

De aankomst is uiterst verwarrend omdat je bij een ingang van de camping komt en dan blijkt dat je niet daar moet zijn maar om de bocht 100 meter verder.

Als je al buiten kunt zitten, want er is geen plek voor een stoel ( slechts 1 meter tussen de caravan van je buurman)

Dan verga je van het verkeerslawaait. Zelfs met gesloten deur en ramen hoor je het kabaal .

Moet je dringend naar het toilet, blijkt er geen toiletpapier aanwezig. Moet jezelf meebrengen. De laatste 30 jaar niet mee meegemaakt. Heb je papier, kom je bij het toilet gebouw blijk je de toegangscode vergeten of kwijt. Waarom ook niet een simpele combinatie gegeven.

de kans dat het dan te laat is erg groot.

Bij aankomst wordt je door de beheerder op een niet al te vriendelijke manier op je plek gedirigeerd. Geen 2 meter van je buurman. No way. 1 meter.

Tegen betaling is er WiFi. Om de 10 minuten moet je opnieuw inloggen met een zeer gecompliceerd gebruikersnaam en wachtwoord. vervolgens moet je ook nog douchemunten kopen.

Je betaalt voor deze meest Foute camping de hoofdprijs. Alles bij elkaar euro 29,5.

U bent gewaarschuwd. Mijdt deze camping

Gereisd met partner in juli 2017

Echt nooit meer

Marijn van Os,
4-7-2017

Houd er rekening mee dat de " beheerder" je afblaft dat het geen "vakantieplaats" is maar slechts een doorgangscamping! Met de caravans pal tegen elkaar, geen meter ruimte om te zitten op een stoel naast de caravan. Het restaurant hoort niet bij de camping en is best behoorlijk te noemen, eerlijk is eerlijk! De campingbeheerder is zeer onbeleefd, zijn "vrouw" is niet bepaald "vriendelijker". Loopt wel met de geldbuidel om. Alles moet cash worden betaald. Een onbeschofte beheerder. Ik kom hier Nooit meer!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Klaas,
8-5-2017

Camping viel zwaar tegen. 's morgens een ijskoude douche. Ze hadden ons geen muntjes gegeven. Restaurant was ook niet zo bijzonder. Ongezellig.

De reviews kloppen helemaal, jammer dat wij ze te laat hebben gelezen.

Internet alleen verkrijgbaar voor 24 uur en dan tegen betaling. Slechte service in deze tijd!

Gereisd met partner in mei 2017

Veel te duur voor bijna niks...

Manon Heikamp
20-8-2016

Sanitair schoon, moest het toiletgebouw in met een code. Niet handig voor jonge kinderen. Zelf wc papier meenemen. Douchen met muntjes, waarvan het systeem buiten de douche hangt. Ook lastig. Voor een overnachting 47 euro betaald voor twee volwassenen en drie kinderen. Veel te duur. Geen speeltuin voor de kinderen. Omgeving wel mooi, en via de parkeerplaats aan de snelweg camping te bereiken.ongeveer 500 meter.

Volgend jaar slaan we deze zeker over...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

slechte camping

fam. Kuin
6-8-2016

Via google deze camping gevonden. Zeker geen aanrader. Duur, kleine plek, zeer weinig voor deze schandalige prijs. Eetgelegenheid is om de hoek. Wel contantgeld meenemen, pinnen kan nl niet.

Rij een stukje verder van de snelweg naar een leuke camping en sla deze over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Niet aan te raden, wij nooit meer!

J peters
21-7-2016

Camping lijkt op een caravan opslagplaats. Zoveel mogelijk caravans op een zo klein mogelijke ruimte. Caravan deur gaat net open. Nog geen plek om een tuinstoel neer te zetten. Caravan moest afgekoppeld worden terwijl in Anwb gids stond dat caravan aangekoppeld kon blijven. Plekken waren zeer ongelijk voorzijde

van de caravan moest zeker 80 cm opgekrikt worden.

Onvriendelijk snauwende eigenaren alleen maar gericht op het innen van het "overnachtings" geld. Sanitairgebouw gedateerd en simpel maar redelijk schoon. Eetgelegenheid geen gebruik van gemaakt.

Geen plek om na een lange rit te kunnen bijkomen en relaxen en de volgende dag weer verder te gaan. Dus Nooit meer dan nog liever langs de snelweg bij een tankstation overnachten.

Gereisd met partner in juli 2016

Sanitair was een drama en zeer ingewikkeld te bezoeken (eerst code nodig om binnen te komen, verder douchen met muntjes (2 euro per keer). Kampeergeld voor een simpele iglotent is erg duur EUR 24 per nacht. Nooit meer naar deze camping.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Prima overnachtings-camping

rjansen54
14-8-2015

Op de heenreis naar het Gardameer hier overnacht. Dit deden veel mensen dus de caravan moest afgekoppeld worden. Wel konden we de volgende dag makkelijk wegkomen en zo vroeg als we wouden vertrekken. Restaurant naast de camping is goed.

Ligging is ideaal en direct langs de snelweg, hier niets van gehoord! Als overnachtingscamping pri,a!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seehamer See in Weyarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seehamer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.