Weyarn

We hebben een aantal aanbieders voor Weyarn voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Weyarn voor je op een rij gezet:

Reviews over Weyarn

Geweldig stop voor een overnachting

Gastvrij en heerlijk pension.,
    24-8-2017

Geweldig hotel voor een overnachting. Goede service, aardig personeel, mooie kamers, mooie omgeving. Heerlijk ontbijt. Dicht bij de snelweg. We hebben hier een heerlijke stop gehad op weg naar Oostenrijk. Prachtige, ruime kamer. En de volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Er is geen avondeten, maar er zitten genoeg restaurantjes in de buurt. Leuke speeltuin voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer gastvrij pension

Angela,
    13-8-2017

Wij hebben op doorreis naar Italië één overnachting gedaan in pension Schweizerhaus. Dit pension ligt dichtbij de snelweg. Zeer vriendelijke ontvangst, mooie en schone kamers. Kamer is van alle gemakken voorzien en heeft een leuke speeltuin voor de kinderen. Ideaal na een lange reis.'s Avonds op advies van de eigenaar heerlijk gegeten in een restaurantje 5 km verderop.

De volgende dag na een heerlijk en uitgebreid ontbijt met een vers gebakken eitje onze reis naar Italië vervolgd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima gerenoveerd pension met super ontbijt

FamilieHoogeboom,
    21-6-2017

Pension is pas gerenoveerd. Mooie ruime verzorgde 4 pers. familiekamers met 2 geschakelde slaapkamers en in het midden badkamer of een familiekamer voor 5 personen in het oudere gedeelte. (ook zeer netjes). Ligging 2 km van snelweg (is ook een tankstation) in een rustig dorpje. Langs een glooiende groene weg loop je 1 km naar Hotel AlterWirt waar je prima in de biertuin kunt dineren. Ontbijt is echt geweldig, er staat iemand eieren te bakken, diverse soorten broodjes en veel soorten beleg, yoghurts, fruit enz. Verassende accommodatie waar we vorige zomer meteen de terugreis ook hebben geboekt en voor deze zomer wederom de terugreis. Het pension heeft een grote tuin waarin een speeltuin (klimgebeuren, zandbak, trampoline), ruimte voor voetballen, ideaal voor kinderen en het uitzicht op de Alpen geeft je zelf al meteen een vakantiegevoel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Degelijk overnachtingshotel

Goutier,
    5-6-2017

Goed en schoon oveenachtingshotel. Leuke speeltuin voor de kids. Dichtbij snelweg A8 gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

leuk en handig doorreishotel

greinders,
    7-8-2016

lekker dichtbij de autobahn. ideaal voor de doorreis naar Italie Oostenrijk of Slovenië. mooie grote familie kamer. leuk speeltuintje. en betaalbaar eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Weyarn scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews