Hotel Pfeiffermühle

2 reviews over Hotel Pfeiffermühle in het Nederlands

Super hotel!

Marije
6-1-2014

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Door ons altijd gebruikt als uitvalsbasis voor de skivakantie. Dichtbij Wertach en de pistes in de omgeving. Hotel is wat oud maar het is er altijd schoon en netjes. Kamers worden goed verzorgd en personeel (eigenaren) zijn altijd vriendelijk.

Leuk hotel op weg naar tirol!

Tim
18-8-2012

Ietwat gedateerd, maar heel net en gezellig hotel! Ideaal om sanderendaags de fernpass over te steken! Nog maar zelden zo'n stille kamer gehad op hotel, heel ruim, groot balkon en kitchinette! Eenvoudige, maar lekkere keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pfeiffermühle in Wertach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pfeiffermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pfeiffermühle scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.