Hotel Mauthäusl

• Sauna
Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Mauthäusl

• 9Wil van Zelm21-06-2016

Voor door reis aan te bevelen

Mauthausll vinden wij een prima hotel -gasthof service is goed. Wij hebben er 1 nacht verbleven en hadden een halfpension eten en ontbijt waren voortreffelijk. Wij hebben geen spijt gehad voor de boeking van dit verblijf.

• 8Ben21-09-2013

Ik zeg doen.

Uitstekend hotel goede en mooie ligging. Wandel mogelijkheden vanuit hotel. Salzburg en Krimllwaterval niet al te ver weg. Jammer ze hadden geen wiffi wel een laptob met internet, maar deze moest je aan slingeren. Maar al met al uitstekend hotel doen.

• 7Tom Sanders23-08-2010

Mooi omgeving vlakbij oostenrijk

Hotel Mauthausl ligt aan de Deutsche Alpenstrasse waardoor er overdag veel auto's langs komen. De ontvangst was een beetje vreemd. We vertelde dat we gereserveerd hadden en de eigenaresse was al bezig met het uitscheuren van de voucher. Toen ik onze naam zei werden we vreemd aangekeken (adm. een zootje?) Vervolgens liepen we met de eigenares naar de kamer en onderweg kwamen we de schoonmakster tegen .. kamer was nog niet klaar.. (16:15) vervolgens een half uur op het balkon van het restaurant gezeten waar we gelukkig wel wat te drinken aangeboden kregen. Vervolgens kregen we de sleutel en bleek het een appartement te zijn met een heel erg bescheiden keukentje. Op zich vonden we dit niet erg omdat deze appartementjes een balkon hebben (wat de kamers niet hebben). Ontbijt is eenvoudig maar als je op tijd komt (7.00) is er nog van alles. Geen avondeten gehad. Je mag iedere dag een fles bronwater drinken. Verder mooi uitzicht en een klein riviertje vlakbij het hotel.

• 10Fam .Beumers en vrienden19-07-2009

Geweldig hotel en fantastische ligging.

Vriendelijk personeel , goed ontbijt en a la carte eten . prijs /kwaliteit is zeer goed. Hotel is in beierse stijl . Het terras ligt aan een kloof wat erg uniek is . Zeer goede wandel mogelijkheden . Je moet wel goed ter been zijn .Verder kunnen wij ons volledig vinden in de andere reacties. Daar is geen woord van overdreven. Omgeving is geweldig , er is veel te bekijken op een afstand van + 30 a 50 km.

• 10Beumers19-07-2009

geweldige vakantie gehad / 2006 en 2007

Zeer goed hotel in beierse stijl. Terras met uitzicht op kloof,erg mooi. Goed ontbijt en a la carte eten . Alles zeer betaalbaar.Erg mooie omgeving en wandelmogelijkheden. Aanrader om in de kloof te wandelen. Je moet wel goed ter been zijn en het mooiste en veiligste is als het goed weer is.Zonder auto niet aan te raden om er naar toe te gaan want hotel ligt buiten het dorp. Verder in een woord geweldig.

• 9Jan en Nel07-09-2008

Hotel een plaatje

Van een foto kan iets mooi lijken, maar de werkelijkheid was nog veel mooier. Hotel, personeel en omgeving was geweldig.

• 9Nick22-08-2005

Een prachtig gelegen en goed gerund familiehotel. Het hotel ligt aan een kloof waar je prachtig kunt wandelen. De 'gutburgerliche' keuken biedt een goede prijs-kwaliteits verhouding. Ook ideaal als tussenstop naar Italie en Kroatie. Ligt aan de 'Deutsche Alpenstrasse' en in de buurt van Inzell, Berchtesgaden (mooie plaats), Salzburg en de Konigssee.

Anders

• WinkelsCadeauwinkel
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinTerras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hooibad, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages