Hotel Jägerhof

13 reviews over Hotel Jägerhof in het Nederlands

ongezellig, klein

P. Gantzert
3-8-2018

kleine benauwde kamer, glazen douchedeur met kleine badkamer, onvriendelijk personeel,

Zeer goed verzorgt Hotel met Zeer goede keuken

Familie van Eijk
2-10-2017

Het Hotel ligt op een zeer goede plaats en is ideaal om de omgeving te verkennen (Spesart) en als tussen stop op weg naar bijv. Oostenrijk of Italië.

De keuken is zeer goed en het vlees komt uit de eigen slagerij, het ontbijt is zeer compleet te noemen en verdient een dikke 9.

De kamer en badkamer zijn goed en sfeervol/goed en traditioneel ingericht. Er is een klein minpuntje: het slechte en beperkte aanbod van tv programma's.

Zeer mooi, schoon en kwalitatief hoog

Wilma
14-8-2017

Prima hotelkamers, eten. Vriendelijke bediening

Prima overnachtingshotel

Willem
28-6-2017

In dit hotel hebben we slechts 1 nacht verbleven tijdens onze terugreis uit Oostenrijk. Dit was een super net en modern hotel. Een heerlijk ruime kamer met een inloop-kast en een moderne badkamer. Het eten was er prima zowel diner als het ontbijtbuffet. Wanneer we weer eens hier in de buurt zijn voor een overnachting of een langer verblijf zullen zeker weer aan dit hotel denken.

Geweldig Hotel,fijne mensen ook voor de hond.

Peter Verhulst
24-3-2017

Op onze tussenstop vanuit Italia al jaren genieten,onze Golden Oby

is bijna eregast.Goede Kamers,en geweldig ontbijt en alla card.

Enkele minn. van de Autobahn , goede parkeerplaats achter het Hotel

En nog zin in een wandeling ? geen probleem in de natuur.

Zonder meer een aanbeveling.

goed en degelijk hotel

de prins
25-10-2016

we waren op doorreis naar oostenrijk, hebben er voor één nacht verbleven.

was ideaal gelegen, halverwegen onze reis.

hebben er zéér goed avond eten gehad, en het ontbijt was zeker prima.

het hotel is recent vernieuwd, ook onze kamer was mooi ingericht.

misschien naar de kleinere kant, als je er langer wilt verblijven.

maar voor één nacht, was het perfect.

gaan er zeker terug overnachten, op doorreis naar oostenrijk.

Top service

Brigitte
7-8-2016

Werkelijk fantastisch geholpen door eigenaar en eigenaresse van het hotel ivm bezoek aan arts. Verder zeer schoon hotel met goed ontbijt en geweldige service.

Goed hotel op dorreis

A.M.
1-3-2015

Het hotel ligt op steenworp van de A3. Geluidsoverlast hebben wij echter niet ervaren.

De kamers zijn bijzonder netjes ingericht en voorzien van goede bedden.

Het diner in het hotel is een aanrader. Betaalbaar en van een zeer goede kwaliteit.

Wij sloten de overnachting af met een goed ontbijtbuffet.

Een adres om goed te onthouden !

prima hotel

George
10-5-2014

Op doorreis naar Italië hebben we daar een driepersoonskamer geboekt.

Wat gelijk opviel was dat alles heel netjes was. Het diner was lekker en het ontbijt was keurig te noemen. Ook nog eens vlakbij de snelweg, kortom een aanrader.

Schitterend mooi.

Dorian en Gerrit Brinkhorst
15-6-2012

Eigenlijk is alles goed, maar de sjacharijnige eigenares verpeste de hele avond. s´morgens gelukkig een zeer vriendelijke man die alles weer deed vergeten. Beloofde garage niet gekregen, want er stond een bus voor.

We hebben een aantal aanbieders voor Jägerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhof in Weibersbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.